ניר לוין: "השחרורים של שחקני נבחרת הנוער? החלטה נכונה"

play
ניר לוין מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל | מערכת וואלה!, אודי ציטיאט
הורים של תאי עבד לפני המשחק של ישראל מול דרום קוריאה 00:43

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות לשעבר התייחס ב-103fm לשחרורי השחקנים הבכירים לנבחרת הצעירה והבוגרת: "גם אנחנו עשינו את זה בזמנו עם מנור סולומון"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער תסיים הערב (20:30) את קמפיין המונדיאליטו החלומי שלה עם המשחק על המקום השלישי נגד דרום קוריאה. אלא שעוד לפני המשחק הזה אופיר חיים איבד חמישה שחקנים שעברו לחזק את סגל הנבחרת הצעירה וגם הבוגרת.

ניר לוין, מי שהיה בעבר המנהל הטכני של הנבחרת הצעירות, התראיין ב-1030fm והתייחס לשחרור של חמישה שחקני סגל בכירים לפני המשחק: "כעיקרון, זו פעולה נכונה, מחשבה נכונה, לקדם את השחקנים, כי בסופו של דבר זאת המטרה בנבחרות הצעירות", טען לוין, ושיתף: "אני יכול לספר לכם מהניסיון שלי, כשאלון חזן היה מאמן נבחרת הנוער, היא הייתה שנתון 99', מנור סולומון היה אז בנבחרת הנוער ואנחנו סימנו אותו כפוטנציאל, והחלטנו שבקמפיין באותה עונה, נתחיל לשלב אותו בנבחרת הצעירה".

"היה טורניר של נבחרת הנוער באוסטריה, ואני טסתי עם מנור לפני המשחק הקובע של נבחרת הנוער. כלומר, הוא לא שיחק במשחק האחרון של נבחרת הנוער, למרות שזה היה משחק מכריע נגד אוסטריה, כי התחלנו לשלב אותו בנבחרת הצעירה", הוסיף.

לשאלה האם הוא בעד העלאת שחקנים גם אם הם לא בהרכב: "לא. אני בעד זה שהם יעלו, אם הם ישחקו. יכול להיות שאת חלקם אפשר היה להשאיר לשחק על המקום השלישי ועדיין הם היו מספיקים להגיע לנבחרת הצעירה, כי אלה לא משחקים מקבילים".

עוד אמר: "אם זה נעשה בתיאום עם אופיר חיים, והוא אמר, 'אם זה משחק על מקום 4/3, בלאו הכי אני אשלב שחקנים מחליפים, אז אפשר לקחת את השחקנים האלה' – אז זה בסדר גמור שעושים את הפעולה הזאת ואת המהלך הזה, כי זאת המטרה בסופו של דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי