"ידענו שלא נהיה הכי איכותיים, אבל הכי מאורגנים, מסודרים וטקטיים"

play
עוז בילו, שחקן נבחרת ישראל עד גיל 21 | ספורט 1
עוז בילו, שחקן נבחרת ישראל עד גיל 21 01:51

בילו אחרי צ'כיה ולפני רבע הגמר (שבת, 19:00, ספורט1): "חגגנו כל הלילה. ישנתי אולי שעתיים, אבל קמתי כמו אריה". הופמייסטר: "מעמדים שבשבילם אנחנו משחקים כדורגל"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עשתה היסטוריה אמש (רביעי) בגאורגיה כאשר ניצחה 0:1 את צ'כיה ועלתה לראשונה בתולדותיה לרבע גמר אליפות אירופה עד גיל 21. פחות מ-24 שעות לאחר מכן, גיא לוזון ושחקניו כבר עלו על כר הדשא לאימון ראשון מאז ההישג הנפלא והחלו בהכנות לקראת המפגש בשבת עם המארחת גאורגיה, שגם עבורה זוהי העפלה היסטורית לנוקאאוט (החל מ-18:40, ישיר בספורט1).

הקשר יואב הופמייסטר סיפר היום לאורי אוזן שמפרשן את משחקי היורו בספורט1: "ישנו ממש קצת בלילה. קיבלנו הגרלה מורכבת עם נבחרות חזקות ושמות גודלים, אבל באמת האמנו בעצמנו וגם גיא חזר ואמר את זה כל הזמן. האמונה שלנו עשתה את ההבדל – מבחוץ זה אולי נשמע מצחיק, אבל באמת האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה וידענו שהגול יכול להגיע בדקה הראשונה או בדקה האחרונה, אז נלחמנו וזה השתלם לנו".

לקראת המפגש עם גאורגיה, שצפויה לתמיכה של כ-50 אלף צופים, אמר: "אנחנו כבר מחכים למשחק הבא. בשביל רגעים ומעמדים כאלה אנחנו משחקים כדורגל ואנחנו כבר מחכים לעשות את זה".

יואב הופמייסטר, שחקן נבחרת ישראל עד גיל 21
"בשביל רגעים ומעמדים כאלה אנחנו משחקים כדורגל" | ספורט 1

עוז בילו שעלה מהספסל והיה מעורב בשער הניצחון של גנדלמן אתמול, היה מחוייך למדי ואמר: "ישנתי אולי שעתיים, אבל קמתי כמו אריה. ראיתם מה היה בחדר ההלבשה, זה אושר שאי אפשר להסביר במילים והיו חגיגות כל הלילה. בזכות מה ניצחנו? גם האמונה, אבל גם היכולת. יש כאן כישרון, אופי וזו נבחרת מאוד מגובשת שתמיד נמצאת ביחד. לפני הטורניר גיא אמר לנו שלא נהיה הנבחרת הכי מוכשרת, אבל תמיד ידענו שנהיה הנבחרת הכי מאורגנת, מסודרת וטקטית וזה מה שהביא לנו את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי