חשש בגאורגיה: "ישראל משחקת בסגנון הגנתי, היא דומה לנו מדי"

הגאורגים מנתחים את יחסי הכוחות לקראת רבע הגמר (שבת, 19:00, ספורט1): "ישראל ממתינה מאחור ומחכה לטעויות של היריבה. שאלת המפתח היא מי תיזום במשחק". טירוף כרטיסים במדינה: "54 אלף צופים זה לא מספיק"

(גודל טקסט)

גאורגיה וישראל, שתי הנבחרות המפתיעות של היורו עד גיל 21, יתמודדו מחר (שבת, 19:00, ספורט1) ראש בראש על מה שעבור שתיהן עשוי בסבירות גבוהה להפוך להישג היסטורי, עם העפלה לאולימפיאדה. קרב המפתיעות של היורו צפוי להיות חם וקשוח, ובגאורגיה מעריכים שאצטדיון בוריס פיצ'אדזה בטביליסי יתמלא ב-54 אלף צופים משולהבים, שיעניקו לגאורגים אווירה ביתית.

לקראת המשחק, ניתחו בתקשורת הגאורגית את יחסי הכוחות וטענו: נבחרת ישראל דומה מדי לנבחרת שלנו, וזה עלול להוות מכשול.

"כמו נבחרת גאורגיה, גם מישראל לא היו ציפיות להגיע לשלב הבא. מדובר בנבחרת שחושבת קודם כל הגנה, שמשחקת עם חמישה שחקני הגנה וממתינה לטעויות של היריבה בהתקפה", כתבו. "רק במשחק נגד צ'כיה בו הם היו מחוייבים לנצח, הם שיחקו כדורגל יוזם והתקפי יותר. גאורגיה משחקת בסגנון דומה, ואולי שתי הנבחרות דומות מדי. במובן הזה, למאמנים יהיה משקל מכריע במשחק. מעניין יהיה לראות מי משתי הנבחרות תנסה ליזום ותלך על הניצחון. ייתכן שהיה עדיף לנו להגיע כאנדרדוג לרבע הגמר, ולפגוש נבחרת עם סגנון אחר משל ישראל, שהיה מאפשר לנו לשמור על אותה שיטה בה שיחקנו עד עכשיו".

שחקני נבחרת גאורגיה הצעירה
שחקני נבחרת גאורגיה הצעירה | GettyImages

באותו טור הוסיפו: "ישראל לא ספגה יותר משלושה שערים במשחק אחד בשנתיים האחרונות. זה אומר המון על פילוסופיית המשחק שלה. גם גאורגיה משחקת הגנה יוצאת מהכלל, אבל בואו נראה אם הסגנון שלה יעבוד גם עכשיו".

בגאורגיה כבר מתכוננים לאפשרות של העפלה לחצי הגמר ואפילו לגמר, וחוששים שהקיבולת באצטדיון הלאומי נמוכה מדי בהתחשב בטירוף סביב הנבחרת שמורגש ברחבי המדינה. "54 אלף צופים זה לא מספיק. לא לרבע הגמר, וברור שלא לחצי הגמר ומעבר לו", כתבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי