"דניאל פרץ היה השוער הכי טוב בטורניר, אי אפשר להתווכח עם זה"

play
שוב הציל את ישראל ונבחר למצטיין. דניאל פרץ | אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל
סיום מושלם לטורניר מושלם: אנגליה זכתה ביורו הצעירות אחרי 0:1 על ספרד 03:32

ב-CBS בחרו בשוער להרכב מצטייני היורו לצד כרם ג'אבר. שלושה ישראלים בנבחרת התגליות: "תורג'מן מהחלוצים הטובים באירופה, למקין בקרוב מחוץ לישראל?" .

(גודל טקסט)

אופ"א אמנם לא בחרה באופן רשמי את הרכב מצטייני יורו הצעירות, אבל סביר להניח שלאור ההישג המרשים של נבחרת ישראל שהעפילה לחצי הגמר כנגד כל הסיכויים, היא צריכה לקבל בהרכב כזה נציגות מכובדת. אבל מי צריכים להיות הנציגים של ישראל?

באולפן של "CBS Golazo" בחרו את 11 המצטיינים, ובחרו שני נציגים ישראלים מעט מפתיעים – דניאל פרץ שאמנם כיכב בין הקורות אבל היה חלק מטורניר של שוערים מרשימים לא פחות, והמגן הימני כרם ג'אבר, שרחוק מלהיות שם נוצץ.

"אי אפשר להתווכח על השמות האלה", אמר כתב "CBS" ארון ווסט באולפן כשהתייחס בעיקר לפרץ, אבל הבחירה שלו דווקא עוררה דיון ער למדי, כשפאנליסטים אחרים טוענים ששוער אנגליה ג'יימס טראפורד או שוער גאורגיה גיורגי ממרדשווילי צריכים להיבחר לפני פרץ.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה
שחקן המשחק. דניאל פרץ | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

באתר הספרדי Relevo בחרו את נבחרת התגליות של אליפות אירופה לנבחרות צעירות ונקבו בשמותיהם של לא פחות משלושה שחקנים מנבחרת ישראל: סתיו למקין, עומרי גנדלמן ודור תורג'מן. ישראל הפתיעה כשהעפילה עד חצי הגמר, שם נעצרה על ידי האלופה שבדרך, אנגליה.

על סתיו למקין נכתב: "בלם בן 20 עם קעקוע של ליאו מסי על הרגל. הוא אחד השחקנים שהגיעו עד חצי גמר המונדיאליטו, עוד לפני חצי גמר היורו. הוא משחק בהפועל תל אביב וכבר מהוה חלק מהקבוצה הבוגרת. הוא טוב עם הכדור וכבלם אגרסיבי הוא יודע לשמור על חלוצים יריבים. האם נראה אותו מחוץ לישראל בקרוב?".

על עומרי גנדלמן: "מדובר בשחקן שהוא אנומליה. כדורגלן ששיחק יותר כבלם מאשר כקשר, אבל בישראל התבלט דווקא במיקום שבו נמצאים החלוצים. הוא מתנשא לגובה של 1.90 מטר והוא מצטיין בכניסות מהקו השני לתוך הרחבה. השער שלו נגד צ'כיה העלה את ישראל לרבע הגמר ובמכבי נתניה הוא כבש העונה 6 שערים. היציבות שלו היוותה מפתח בהעפלה של ישראל לחצי הגמר".

סתיו למקין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל
סתיו למקין | אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

"אין לנו ספק שהנבחרת הבוגרת תשיג את הכרטיס ליורו הקרוב"
הנבחרת הצעירה נחתה: "לא נתנו לנו סיכוי, התעלינו כל פעם מחדש"
כשהעולם חיבק את גיא לוזון, וגיא לוזון חיבק את העולם בחזרה

על דור תורג'מן: "אחד החלוצים הטובים באירופה… חלוץ מאוד מוכשר שמסוגל לשחק גם הרחק מהרחבה בזכות הפיזיות והיכולת שלו לנצח מאבקים של אחד על אחד. יש לו חוש ריח שמאפשר לו תמיד להיות נוכח באזור המסוכן. שחקן אידיאלי למי שמחפש מספר 9 חזק, טכני ובעל יכולת כיבוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי