אופיר חיים סיכם לשנתיים נוספות בנבחרת הנוער: "המקום הנכון עבורי"

play
נשאר בנבחרת הנוער. אופיר חיים | ראובן קסטרו
אופיר חיים מאמן הנבחרת עד גיל 20 עם הקפטן אילי מדמון 00:38

המאמן נפגש עם ראשי ההתאחדות וסיכם: "אני שמח להמשיך לעסוק במקום ובמה שמוציא ממני את המיטב לטובת הכדורגל שלנו"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, סיכם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות. חיים נפגש היום (רביעי) לאחר עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ והמנכ"ל ניב גולדשטיין ובפגישה סוכמו כל התנאים. המאמן ימשיך בתפקיד אחרי שבקיץ שעבר הוליך את נבחרת הנוער של גמר אליפות אירופה עד גיל 19, ובקיץ הנוכחי הצעיד את הנבחרת עד גיל 20 למדליית ארד במונדיאליטו.

חיים אמר היום: "לא היה לי ספק לרגע שהבית החם בנבחרות ובהתאחדות ימשיך להיות המקום הנכון והטבעי עבורי. הזכות להוביל את נבחרת ישראל להצלחות ברמה האירופית והעולמית רק מחזקת את האמונה שלי שניתן אפילו להגיע להישגים עוד יותר גדולים ולקדם שחקנים שיובילו להצלחות היסטוריות גם בנבחרת הצעירה ובבוגרת. ההתאחדות האמינה בי, תמכה בי, קידמה אותי ואני שמח להמשיך לעסוק במקום ובמה שמוציא ממני את המיטב לטובת הכדורגל שלנו".

אופיר חיים מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20
אופיר חיים מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20 | רויטרס

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ: "אנחנו לא רק מעריכים את אופיר כאיש מקצוע מהדרגה הראשונה אלא גם רואים בו חלק ממשפחת ההתאחדות לכדורגל ונבחרות ישראל. אופיר הוביל את נבחרת הנוער להצלחות היסטוריות ואנחנו משוכנעים כי ימשיך להצליח ולטפח את דור העתיד של הנבחרות. אופיר, אני משוכנע, ימצא עצמו בזכות כישוריו המקצועיים והאנושיים בתפקידים בכירים עוד יותר בנבחרות ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי