בלם נבחרת הנוער: "שחקני המגזר אפסים". כהן: "השתיקה אומרת הכל"

play
נבחרת הנוער | GettyImages, Eurasia Sport Images
שכונת היוקרה של עזה הפכה לעיי חורבות 10.10.23 00:28

שון עדרי ביקר בחריפות בסטורי: "נכנסתם לחורים, תתביישו". הקשר: "טובחים בילדים מטווח אפס, איפה אתם? תגנו!!!"

(גודל טקסט)

שון עדרי, הבלם שהיה חלק מההישג ההיסטורי של נבחרת הנוער שהגיעה למקום השלישי במונדיאליטו בקיץ האחרון, יצא הערב (שלישי) בפוסט חריף נגד כדורגלני המגזר הערבי, שחלקם שיתפו עמו פעולה במדים הלאומיים באותו גביע עולם עד גיל 20, בעקבות השתיקה שלהם אל מול מתקפת הטרור של החמאס על ישראל.

"איפה כל השחקנים מהמגזר? למה אתם לא מגנים?", כתב עדרי. "הייתי נכנס לחדר ההלבשה, הייתם מחבקים אותנו כאילו אנחנו אחים, אחרי גולים רצים כאילו הבאנו לכם ילדים. אבל כשלוקחים לנו ילדים!!! פ**ינג ילדים ונשים חפים מפשע, אתם לא מדברים, נכנסים לחורים! מוסריות בין בני אדם, יש דברים שלא עושים זה כבר לא מלחמה זה חיות אדם. שחקנים ששיחקו בנבחרת, הייתם מעלים תמונות עם מדים לאומיים. פוסט לא העליתם, גינוי, משהו? תתביישו, אפסים".

ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה מקדיש שער לזכרו של מיקדאד בדוי
הקדשה מרגשת. ירדן כהן | אודי ציטיאט

ירדן כהן, קשר מ.ס. קרית ים ששיתף פעולה עם בן בנימין שרגלו נקטעה בעקבות הטבח במסיבת הטבע, יצא גם הוא נגד שחקני המגזר. כהן, שערך 52 הופעות במ.ס. כפר קאסם בעבר, כתב בפייסבוק: "שיחקתי במגזר, שיחקתי בקבוצות יהודיות, שיחקתי בנבחרת ישראל האולימפית. ערבים ויהודים כאחד, כשמישהו מהקבוצה היריבה היה נכנס לי ברגל או מקלל, הייתם הראשונים להגן ולריב בשבילי, וכך ההפך. כשקהל היריבה קילל אותי, הקהל שלנו קם ורצה להרוג בשבילי. כשחבר שלי (היה כמו אח קטן בשבילי) לקבוצה נהרג בתאונת דרכים (מוסלמי מכפר קאסם) עשיתי הכל כדי להנציח אותו. הזיכרונות יחד, הכאב שהיה לי והדמעות שזלגו היו מהלב ומכאב עד עמקי נשמתי. למה? כי אנחנו בני אדם מעבר לכל דת, לאום, עדה. והיום כשחיות אדם רוצחים יהודים, טובחים בילדים מטווח אפס, איפה אתם? לא רוצה חיבוק ולא רוצה דבר.תגנו!!! בירם כיאל, שיחקת בנבחרת ישראל, לפני חודש נפצעת וכל המדינה הייתה שם בשבילך!!! מונס דאבור איפה אתה? בכית ששורקים לך בוז במדי הנבחרת?! תמכנו בך, אמרנו שזה הקומץ! כשכבשת בגרמניה, בנבחרת, שמחנו בשמחתך. איפה כל הקבוצות במגזר? פוסט גינוי??? תמיכה?!? משהו!! השתיקה שלכם אומרת הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי