נבחרת הנוער הביסה 0:6 את איי פארו בפתיחת משחקי מוקדמות היורו

אופיר חיים ושחקניו החלו את הטורניר בקרואטיה עם ניצחון מוחץ. זועבי כבש ראשון, חזן הוסיף צמד במחצית הראשונה והמחליפים בלאי, דהן ובן סימון קבעו את תוצאת הסיום

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הבוגרת תארח הערב (רביעי, 21:45) את שוויץ במוקדמות יורו 2024, אבל היא לא הנבחרת היחידה של ישראל שמשחקת. היום יצא לדרך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2024 עד גיל 19 ואותו החלו המאמן אופיר חיים ושחקניו עם ניצחון קליל 0:6 על איי פארו.

כל משחקי בית ט' נערכים בקרואטיה, שם תנסה ישראל לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית עם המארחת קרואטיה, איי פארו וארמניה. שתי הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים יעפילו לשלב העילית והמכריע, שם יוכרעו זהות העולות לאליפות אירופה לנוער בחודש יולי בצפון אירלנד.

נבחרת הנוער של ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2024
סיפתח מוצלח לקמפיין. נבחרת הנוער | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

כמובן שאופיר חיים כבר לא זוכה לשחק עם הכוכבים הצעירים שהובילו אותו לגמר אליפות אירופה 2022 ולחצי גמר אליפות העולם עד גיל 20, הם ברובם עלו לנבחרת האולימפית ולבוגרת, אבל לפחות היום מול איי פארו זה הסתיים בניצחון מוחץ.

כארם זועבי היה הראשון להבקיע בדקה ה-13, אחרי מבצע אישי נפלא באגף ימין ובעיטה נפלאה ממרחק. מיד אחר היה זה לירן חזן שעוד במחצית הראשונה השלים צמד, בנגיחה בדקה ה-19 ובבעיטה עוצמתית מתוך הרחבה בדקה ה-34. במחצית השנייה ישראל הורידה הילוך מתוך הבנה שהמפגש הוכרע ושלפניה משחקים בשבת נגד ארמניה ובשלישי מול קרואטיה, אבל לא לפני שהמחליפים יהודה בלאי (66), עומר דהן (77) עם דחיקות בסמוך לשער ופנדל של עדן בן סימון (90+7) קבעו 0:6 לישראל על איי פארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי