לוזון מרים את הרף: "מבחן לראות מי ראוי לסגל האולימפי"

הנבחרת הצעירה תפגוש את פולין (חמישי, 18:30) במוקדמות היורו ותנסה לרשום נקודות בכורה בקמפיין: "רוצים לשמח את העם, נצטרך לבוא במלוא האנרגיה כדי לחזור עם נקודות". מלמוד: "מתמקדמים במשחקים הקרובים, אחר כך באולימפיאדה"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל תוגרל הערב לשלב הבתים של המשחקים האולימפיים בפריז 2024, אך עוד לפני הטורניר האולימפי, שחקניו של גיא לוזון ינסו להתאושש מפתיחה רעה של קמפיין מוקדמות היורו עד גיל 21 כשמחר (חמישי), תארח בגרמניה את נבחרת פולין הצעירה במחזור הרביעי של שלב המוקדמות.

גיא לוזון, מאמן הבחרת, התייחס לפתיחת הקמפיין והציפייה מהשחקנים לקראת הטורניר האולימפי: "לייצג את נבחרת ישראל זה תמיד מרגש, בטח בתקופה כזאת, אז ההתרגשות כפולה. מבינים את גדול האחריות, רוצים לשמח את העם והמדינה. נצטרך לבוא מחר במלוא האנרגיה כדי לחזור עם הנקודות. השחקנים שהצטרפו? ישתלבו מצוין, הם עושים עונה נהדרת בליגה שלנו. לשחק בשחקנים ברמה הבינלאומית מול פולין וגרמניה יעלה את הרמה שלהם. זה מרגש תמיד, מבחינתנו זאת מעין חזרה גנרלית למשחקים האולימפיים. זה עוד מבחן לחברי הסגל על מנת לראות מי ראוי להיות בסגל הסופי לקיץ".

עילי פיינגולד הנבחרת הצעירה של ישראל
"נצטרך לבוא מחר במלוא האנרגיה כדי לחזור עם הנקודות" | אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל

נועם מלמוד ששב לסגל סיפר: "מאוד מתרגשים, עשינו הכנה טובה. באים הכי מוכנים שיש. הנבחרת הפולנית טובה מאוד, לא מקלים ראש ובאים להביא את הניצחון. נבחרת ישראל תמיד מרגשת, במיוחד ויותר בתקופה הזאת. מתמקדמים במשחקים הקרובים, ואחר כך נחשוב על המשחקים האולימפיים. החזרה לנבחרת? עברתי משהו לא פשוט שלא היה ברור אם אחזור. מתרגש לשוב לכאן ולא יכול לחכות למחר. חדר ההלבשה שלנו טוב, היינו ביחד ועשינו עבודה טובה כדי לבוא הכי מוכנים שיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי