נבחרת הנוער החלה את שלב העילית עם 0:2 על בוסניה בנורבגיה

play
נבחרת הנוער של ישראל | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל בישראל
מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת איסלנד 01:18

אניס פורת עיאש (64) וסייד אבו פרחי (67 בפנדל) כבשו, החבורה של אופיר חיים השיגה שלוש נקודות חשובות במאבק על אליפות אירופה עד גיל 19 באירלנד הקיץ. בשבת: מונטנגרו

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל החלה הערב (רביעי) את שלב העילית של מוקדמות היורו עד גיל 19 ברגל ימין, עם ניצחון 0:2 על בוסניה במשחק הראשון שלה שנערך בנורבגיה, מארחת משחקי בית א'. כידוע, רק הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית מבין ישראל, בוסניה, נורבגיה ומונטנגרו תעפיל לאליפות אירופה עד גיל 19 שתתקיים באירלנד. בשבת ישראל תפגוש את מונטנגרו וכעבור שלושה ימים את נורבגיה, שניצחה הערב 1:2 במשחק המקביל.

שחקניו של אופיר חיים היו טובים יותר מן הפתיחה ואורי עזו כמעט כבש בדקה ה-17 אחרי מהלך אישי נפלא, אבל נעצר אצל השוער הבוסני. ניב יהושע ניסה גם כן להבקיע מחוץ לרחבה, ולא מצא את המסגרת. שביט אלגבי היה הקרוב ביותר לכבוש עד המחצית כשבדקה ה-40 בעט לקורה וגם כרם זועבי ניסה להבקיע ללא הצלחה, אבל השינוי הגיע במחצית השנייה.

השער הראשון הובקע בדקה ה-64, אז אניס פורת עיאש מבני סכנין, שעלה מהספסל דקה קודם לכן במקום עזו, פרץ מצד ימין, חתך למרכז ובעט כדור גבוה שנעצר ברשת. חלפו שתי דקות בלבד ובעיטת פנדל לזכות ישראל הסתיימה בבעיטה מוצלחת של שחקן נוסף שעלה מהספסל, סייד אבו פרחי שקבע את תוצאת הסיום. 0:2 לישראל על בוסניה.

הרכב נבחרת ישראל: אופק מליקה, גיא דזנט, שביט אלגבי, ניקיטה סטוינוב, נועם בן הרוש, ליאור קאסה, ניב יהושע, כארם זועבי, אורי עזו, לירן חזן, עומר דהן.

חלוץ נבחרת הנוער סייד אבו פרחי עם המאמן אופיר חיים
הנבחרת בשלב הבא, מול קרואטיה יוכרע אם תעלה מהפסגה. אבו פרחי וחיים | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אופיר חיים אמר בסיום: "חושב שזה ניצחון מאוד מאוד חשוב. רצינו לפתוח את הטורניר ברגל ימין. בשלב העילית של שנה שעברה ולפני שנתיים לא הצלחנו לנצח וזה הלחיץ אותנו, אבל עברנו משוכה אחת ויש עוד שתיים. המטרה להגיע לאליפות אירופה, אני מאוד מאמין בשחקנים ובצוות. נורבגיה? הרמה פה מאוד מאוד גבוהה, יש פה פיזיות של נבחרות שהוא משהו שטרם נתקלנו בו. גם מונטנגרו וגם בוסניההן נבחרות ברמה מאוד טובה, נעשה הכל לנצח את המשחק הבא ולהגיע למשחק המכריע כשאנחנו מובילים את הטבלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי