"הפסדנו לאגו של בניון וחזן": המונולוג של שגיא כהן חרך את הרשת

פרשן ערוץ הספורט סיפק נאום תקיף נגד המנהל המקצועי ומאמן הנבחרת ("חזן, אתה הראש, אתה אשם, לך!"), בסופו גם מקטרגיו נאלצו להסכים: "סוף סוף מישהו שובר את צמר הגפן שמגן עליהם"

(גודל טקסט)

חלק מכרוניקת הכישלון המוכרת של נבחרת ישראל בשנים האחרונות כוללת בשלב כזה או אחר נאום חוצב להבות של שגיא כהן.

פרשן ערוץ הספורט שפרשנותו לא תמיד נחשבת לקונצנזוס, שתקף בעבר בחריפות מאמנים של נבחרת ישראל (זכורה במיוחד מתקפה שלו על אנדי הרצוג), עשה זאת שוב אמש (חמישי) אחרי ההפסד המשפיל 4:1 לאיסלנד. הפעם, כך נראה, גם מקטרגיו לא היו יכולים שלא להסכים איתו.

"54 שנים של אכזבות מייצרות לא מעט רגעים שנצרבים. מהמשחק בניו זילנד ועד 'ככה לא בונים חומה', מהגול של אנדי הרצוג ועד 'It Ain't Funny Anymore'. מההחמצה של זהבי בסקוטלנד ועד ההחמצה של קלינגר מול קולומביה – אף אחד מהם לא משתווה למה שראינו הערב. הערב לא הפסדנו ליריבה, הפסדנו לאגו של יוסי בניון ואלון חזן. אלון חזן, אתה הראש, אתה אשם, לך", אמר כהן ב"חדשות הספורט", במונולוג שהיכה גלים ברשת.

שגיא כהן לצד יוסי בניון
ביקורת חריפה, שנגעה לרבים. שגיא כהן לצד יוסי בניון | צילום מסך, אילוסטרציה

כהן האשים את חזן ובניון בעקשנות וקיבעון מחשבתי, וכמו רבים אחרים לא הצליח להבין מה פשר ספסולו של אוסקר גלוך, כנראה הכישרון הישראלי הגדול ביותר כיום, ומי שכבר הוכיח את עצמו במשחקים הן במדי רד בול זלצבורג בליגת האלופות, והן במדי הנבחרת.

"התעקשות חסרת ההיגיון לשחק 4-3-3 כמעט בכל משחק בקמפיין. ההתעקשות לשחק עם דור פרץ כ-6 כשהוא לא מספר 6, ויש לך שחקן כמו נטע לביא. ההתעקשות לשחק בלי אוסקר גלוך, הליגיונר הישראלי הבכיר כרגע", מנה כהן את הטעויות לדבריו של חזן ובניון. "תארו לכם שהאיסלנדים היו עולים לשחק בלי גודמונדסון, שכבש שלושער. זה מה שאנחנו עשינו היום".

כהן סיכם: "אין שום הסבר לספסול הזה. ההסבר היחיד לזה הוא אותו הסבר שהסברנו כשערן זהבי נשאר מחוץ לנבחרת בגלל עניינים של חדר במלון – זו העקשנות של יוסי בניון ואלון חזן. אין לזה שום הסבר אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי