למקין: "החלום זה מדליה". מדמון: "ברור שהולכים על הזהב"

10 ימים לפני המשחק הראשון שלה בפריז, הנבחרת האולימפית מפתחת ציפיות וממשיכה בהכנות. בשני (18:00, ספורט2) הכנה מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הנבחרת האולימפית של ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת אולימפיאדת פריז ומחר (שני, 18:00, ספורט2) תערוך ניסוי כלים נוסף מול סגנית האלופה מכבי חיפה, הפעם באצטדיון העירוני ביבנה. כזכור, הנבחרת של גיא לוזון כבר ניצחה את הירוקים 1:5 לפני שבועיים ולאחר מכן הפסידה 3:2 לרדומיאק במחנה האימונים בפולין והביסה 1:5 את טיכי מהליגה הפולנית השנייה. דור תורג'מן התייצב לאימון חרף כאבים קלים בשריר.

הבלם סתיו למקין דיבר לקראת המשחקים האולימפיים: "יש לנו הרבה רצון להראות ולהוכיח שאנחנו מתאימים לרמות האלה. מבחינתי קודם כל לנצח את המשחק הראשון ומשם להסתכל יותר קדימה. המטרה היא לעבור את הבתים והחלום הוא לקחת מדליה. יש לנו נבחרת טובה, זו בעצם אותה קבוצת גיל שרצה כבר שנים ורוצה להגיע רחוק. אנחנו מכירים את השחקנים המוכשרים של היריבות ונערכים בהתאם, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו לא נופלים מאף נבחרת. טורניר מרגש, אנחנו מאוד מחכים לזה".

על מצבו אחרי עונה בה בקושי שיחק בשחטאר דונייצק: "עברתי הכול, אני במאה אחוז כשירות ומוכן למשימה".

סתיו למקין שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל
סתיו למקין שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל | שלומי גבאי

החלוץ אלעד מדמון: "היו לנו משחקי הכנה טובים וחלק פחות במחנה בפולין, אנחנו עובדים כמו שצריך ומאמין שנגיע כמו שצריך לאולימפיאדה. אני מגיע כשחקן מכבי תל אביב ובא מוכן מתמיד. ציפיות תמיד יש, במיוחד בנבחרת ובטורניר כזה גדול. אני מאמין שאני יודע לנתק את הרגשות ואבוא לתת את מה שאני יודע. אני מאמין בכל שחקן ושחקן שנמצא פה, אנחנו נבחרת מצוינת שיכולה לעלות ולהגיע להישג גבוה, במיוחד עם גיא והצוות המקצועי שלו. בעזרת השם יהיה טוב. ברור שאני חולם על מדליה, ברור שהולכים על זהב".

אלעד מדמון הנבחרת האולימפית
"יודע לנתק את הרגשות". אלעד מדמון | שלומי גבאי

הנבחרת תחל את השתתפותה בבית ד' של טורניר הכדורגל האולימפי עם משחק מול מאלי ב-24 ביולי (רביעי, 22:00) בפארק דה פראנס. בחלוף שלושה ימים תפגוש באותו אצטדיון בפריז את פרגוואי ב-20:00 וב-30 ביולי תצא לנאנט די לשחק מול יפן. שתי הראשונות מכל בית עולות לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי