לבקשת באיירן: דניאל פרץ יעבור בדיקות נוספות במינכן

play
שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ | GettyImages, Sebastian Widmann
גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית 03:22

בעקבות הפציעה שספג בשריר הארבע ראשי, הגרמנים מעוניינים באבחון נוסף מטעמם. בנבחרת הבהירו: אמור להגיע לפריז לפני המשחק מול מאלי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הסטטוס של דניאל פרץ לפני האולימפיאדה הולך ומסתבך. מי שסומן כשוער הבכיר של הנבחרת האולימפית ואמור היה להיות אחד מחריגי הגיל של גיא לוזון בפריז, סובל מפציעה בשריר הארבע ראשי ועל אף האופטימיות במחנה הישראלי, נראה שבבאיירן מינכן לא שקטים בנוגע למצבו.

מועדון הפאר הגרמני ביקש לערוך בדיקות נוספות לשוער אחרי שאובחן עם מתיחה בשריר הארבע ראשי, והוא ימריא למינכן וישהה שם בימים הקרובים. בנבחרת הבהירו כי הכוונה בשלב זה היא שפרץ יגיע לפריז לקראת המשחק מול מאלי, גם אם לא יוכל לשחק בו.

לפי הודעת ההתאחדות לכדורגל, "פרץ בשלב זה לא לוקח חלק באימונים ומטופל על ידי הצוות הרפואי. בהתאם להחלטת מאמן הנבחרת גיא לוזון והצוות הרפואי, פרץ צפוי לצאת עם הנבחרת למשחקים האולימפיים".

יחד עם זאת, נראה שבבאיירן מפקפקים באבחנה הזו, ומעוניינים לערוך בדיקות ודיאגנוזה מטעמם.

דניאל פרץ שוער הנבחרת האולימפית של ישראל
בנבחרת מחזיקים אצבעות. דניאל פרץ | שלומי גבאי

במקרה שפרץ לא יהיה כשיר למשחקים האולימפיים, אמור לעמוד בין הקורות שוער המשנה ניב אליאסי. כמובן שבנבחרת מקווים שהפציעה של פרץ לא תפגע בהכנות שלו למשחק הפתיחה מול מאלי ב-24 ביולי, אך הוא כעת בספק לפחות לפתיחת המשחקים האולימפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי