דניאל פרץ סובל מקרע בשריר ויחמיץ את האולימפיאדה

play
דניאל פרץ באימון נבחרת ישראל | מאור אלקסלסי
גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית 03:22

מכה לנבחרת, שתחסר את הקפטן שלה במשחקים האולימפיים בשל פציעה לא פשוטה. ניב אליאסי יהיה השוער הראשון, רוי ששון זומן לסגל המורחב. פרץ: "זה כואב, מועד הפציעה לא השאיר מקום לספק"

(גודל טקסט)

מכה לנבחרת האולימפית של ישראל: דניאל פרץ, קפטן הנבחרת, לא יוכל לקחת חלק באולימפיאדה. פרץ סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי ולאחר האבחון של הצוות הרפואי בבאיירן מינכן, הוחלט לשחררו מסגל הנבחרת לאולימפיאדה בפריז.

הנבחרת האולימפית תעלה לכר הדשא למשחק נגד מאלי בעוד שמונה ימים במסגרת טורניר הכדורגל במשחקים האולימפיים בפריז ותחסר את השוער הבכיר והמנהיג שלה. לפיכך, ניב אליאסי שוערה הצעיר של הפועל באר שבע יהיה השוער הראשון, עומר ניראון השני. השוער רוי ששון זומן לסגל המורחב בסטנד ביי.

דניאל פרץ אמר אחרי הבשורה הקשה: "לא פשוט להיות כל כך קרוב להגשמת החלום ואז לשמוע שלא תוכל לחוות אותו. לפחות לא הפעם. מועד הפציעה ומשך ההחלמה הנדרש לא השאירו מקום לספק למרות שהאמנתי שהדברים יסתדרו בדרך נס. אני סומך על החברים שלי למסע הארוך בדרך לאולימפיאדה ועל הצוות המקצועי שיעשו הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. אהיה האוהד הכי גדול שלהם".

דניאל פרץ שוער הנבחרת האולימפית של ישראל
בנבחרת מחזיקים אצבעות. דניאל פרץ | שלומי גבאי

גיא לוזון מאמנו אמר על הפציעה: "אני מצטער עבור דניאל על החמצת המשחקים האולימפיים, מקווה שיחלים מהר ובטוח שעוד יהיו לו רגעים גדולים במדי הכחול-לבן. דניאל הוא הקפטן שלנו והלב הפועם של הנבחרת הזאת, הוא ספורטאי מצוין, שוער ואדם משכמו ומעלה. כולנו נצטרך להתעלות ולהמשיך קדימה, יש לי ביטחון מלא בשחקני הסגל, ודאי בשוערים, ואני בטוח שדווקא עכשיו כל אחד מהם יתעלה עוד יותר. דניאל פרץ היה ויהיה חלק תמיד מהנבחרת הזאת והוא גורם משמעותי בהגעה שלנו למשחקים האולימפיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי