לוזון: "אמרתי למחאמיד לפני המשחק להיזהר. אז אמרתי"

play
גיא לוזון, מאמן הנבחרת האולימפית | ברני ארדוב
האם עומר אצילי יחזור למכבי חיפה ומה יעלה בגורלו של דיא סבע? צפו 11:25

מאמן הנבחרת האולימפית על פציעת אליאסי: "נקווה לטוב, אני עוד לא יודע. רק רציתי שכולם יעלו בריאים למטוס. תורג'מן? הוא מרגיש יותר טוב ויהיה בסגל"

(גודל טקסט)

יום לא פשוט עבר על הנבחרת האולימפית. שישה ימים לפני המשחק הראשון נגד מאלי ויום לפני הטיסה לפריז, התבשר המאמן גיא לוזון על כך שהקפטן והשוער הראשון שלו דניאל פרץ לא יוכל להשתתף במשחקים האולימפיים בעקבות פציעה, אבל הוא לא העלה על דעתו שבערב ייפצע גם השוער השני.

ניב אליאסי עמד בשער הנבחרת האולימפית הערב מול מכבי פתח תקוה, אבל באמצע המחצית הראשונה נפגע בניסיון להקדים את אנאס מחאמיד, נאנק מכאבים וכעבור דקה ירד לספסל. עידן טוקלומטי אמנם כבש פעמיים במחצית השנייה והנבחרת ניצחה 0:2 בחזרה הגנרלית שלה לאולימפיאדה, אבל קיים חשש ששני השוערים הראשונים לא יהיו שם. אם אליאסי לא יהיה כשיר, יהיה זה עומר ניראון שיעמוד בין הקורות ועל הספסל יישב רוי ששון מבני יהודה – שני שוערים שבשעה זו נמצאים עם מכבי נתניה ובני יהודה בהתאמה במחנה האימונים של כל אחת מעבר לים ויצטרפו לאימוני הנבחרת בפריז.

ניב אליאסי, שוער הנבחרת האולימפית
"נקווה לטוב". לוזון על אליאסי | ברני ארדוב

אחרי המשחק גיא לוזון התייחס לסוגיית השוערים: "אמרתי לפני כן שאני רק רוצה לגמור בלי פציעות. יום לפני הטיסה, רק שכולם יעלו בריאים למטוס. כרגע אני לא יודע בוודאות מה המצב של אליאסי, נקווה לטוב. איבדנו היום את דניאל פרץ שהוא הקפטן שלנו וחלק משמעותי מאוד בסגל. דיברתי גם עם עומרי גלזר וגם הוא פצוע לצערי. אני סומך על אליאסי ומקווה שהוא יהיה בריא. אם לא יהיה בריא, ישחק שוער אחר. אם מישהו נעדר, זה עניין של גורל יותר מאשר משהו אחר. כמו השוער של נבחרת ספרד שנפל עליו בושם והחמיץ אז מונדיאל או יורו. אמרתי לאנאס מחאמיד לפני המשחק שייזהר, אז אמרתי".

על עידן טוקלומטי: "לטעמי נבחרו הטובים ביותר. בחוקים החדשים אתה יכול להזמין גיבוי והוא שחקן סגל לכל דבר, אם מישהו ייפצע. נקווה שכולם יהיו בריאים".

על משחקי האימון: "צריך להיכנס לכושר משחק ולעבור אותם בשלום. גם לפני היורו לא הברקנו במשחקים האלה.

על דור תורג'מן: "הוא הרגיש את הרצועה הפנימית של הברך לפני שבוע, במשחק האחרון במחנה האימונים בפולין. מאז הוא מרגיש יותר טוב והוא יהיה בסגל".

ניב אליאסי, שוער הנבחרת האולימפית
"נקווה לטוב". לוזון על אליאסי | ברני ארדוב

לקראת האולימפיאדה אמר לוזון: "זה קורה, אט אט מסתיימות ההכנות. נבוא בשיא הדריכות לעשות את התוצאה הכי טובה שאנחנו יכולים. לא תהיה בעיה של פרפרים בבטן. אנחנו מקבלים את ליאל, אוסקר וגנדלמן שהם שחקנים שהתאמנו תחתיי ולא תהיה להם בעיה להשתלב".

הקשר איתן אזולאי הוסיף: "אני לא יודע מה יש לאליאסי, לדעתי זה רגל עץ או משהו כזה. הוא יבוא מוכן לאולימפיאדה. אלה החיים, נפצעים לפעמים. גיא יכין אותנו לאולימפיאדה ונגיע מוכנים למשחק הראשון. כולם מרגישים במאה אחוז ונבוא הכי מוכנים שיש. גיא מחליט מי יפתח ומי לא, אני אתן 100 אחוז גם בהרכב וגם מהספסל".

עוד באותו נושא: גיא לוזון, הנבחרת האולימפית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי