הנבחרת האולימפית יצאה לפריז: "אין פערים גדולים בין השוערים"

play
הנבחרת האולימפית בכדורגל ממריאה לפריז | מערכת וואלה, .
הנבחרת האולימפית המריאה לפריז: "מדליה? קודם שניקח נקודות" 01:13

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג נשאל בנתב"ג על פציעות אליאסי ופרץ: "היה קרב גדול על מקום בסגל הקטן. זה לא אמור להשפיע". המאמן גיא לוזון: "מוקדם לדבר על מדליה, קודם שניקח נקודות ראשונות". הקפטן שון גולדברג: "שואף הכי גבוה"

(גודל טקסט)

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורגל ערכה אתמול (חמישי) את החזרה הגנרלית שלה לקראת המשחקים שייפתחו כבר ביום רביעי בערב במפגש עם מאלי. הבוקר גיא לוזון ושחקניו הגיעו לשדה התעופה, משם יצאו לפריז לקראת ההשתתפות המרגשת באולימפיאדה.

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג אמר בשדה התעופה: "אנחנו תמיד אופטימיים ומאמינים בבחורים שלנו. עשינו הכנה טובה מאוד וכל מה שנותר לנו זה ליהנות ולהביא תוצאות".

על פציעות פרץ ואליאסי: "אנחנו שקטים לגמרי בעמדה הזו, אם זה ניהיה נראון, אליאסי או כל אחד אחר. הם שוערים טובים מאוד. כמובן שהיינו מעדיפים לא לעבור את הסיפור הזה, אבל זה מה שיש ועם זה נתמודד. סומך לחלוטין על כל השחקנים. זה לא אמור להשפיע על הנבחרת, כל מי שישחק נמצא כאן בזכות – אין פערים גדולים בין השוערים, היה קרב גדול על מקום בסגל הקטן הזה".

לוזון הוסיף: "סף ההתרגשות גבוה. זה יילך ויתגבר. חלמנו, קיווינו והתפללנו ללבוש את מדי נבחרת ישראל באולימפיאדה ועכשיו למשימה. האמנתי ב-2001 שאהיה באולימפיאדה וזה קרה ב-2024. אני חיובי ומאמין שיש לי את השחקנים הטובים בעולם, הם נבחרו בזכות האופי המיוחד שלהם והכישרון שלהם, אנחנו נצטרך להביא את האופי והכישרון ביחד בשביל להשיג תוצאות. הייתה לנו הכנה טובה, ולא שגרתית, ויאללה למשימה. מי שנמצא כאן הוא הטוב ביותר, הפציעות שקרו בדרך לא רלוונטיות. חשוב שנשמור על צניעות, אנחנו חוזרים לתחרות הזו אחרי 48 שנה ולפני מדליה עלינו לצבור נקודות ראשונות ולהתקדם שלב אחר שלב. איך אחגוג? אני לא מתכנן שום דבר, רק שהנבחרת תשיג את התוצאות הדרושות".

הנבחרת האולימפית בכדורגל ממריאה לפריז
הנבחרת האולימפית בכדורגל ממריאה לפריז | מערכת וואלה, .

הקפטן שון גולדברג דיבר גם כן: "הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו ואנחנו דרוכים, מתרגשים ומצפים להגיע. התאמנו מאוד קשה וזה רגע מאוד מרגש, אבל נחליף את ההתרגשות בדריכות כי יש לנו מטרה שננסה להגיע אליה בכל הכוח. אנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר, יש כאן חבורה נדירה הן בפן האישי והן בפן המקצועי ואני שמח שיש פה חבר'ה ברמה הזו, התחברתי מאוד מהר לכולם ואנחנו יכולים לעשות דברים גדולים ביחד. מדליה? אני שואף הכי גבוה שאפשר, לא מסתכל אפילו שלב אחד מתחת".

על היותו "חריג גיל" בסגל: "זה כבוד גדול עבורי, זה ריגש אותי מאוד וקפצתי על הרעיון כי זה כיף גדול להיות חלק מנבחרת ישראל ברגע כזה ולייצג את המדינה. זה כבוד גדול עבורי ואני שמח על האחריות שיש לי".

חסרונו של דניאל פרץ, שהיה אמור להיות הקפטן והשוער הבכיר: "יש כאן חבר'ה שעשו דברים מדהימים במונדיאליטו, יש להם את הכישרון וכולם חברים טובים וזה הבסיס להצלחה. דניאל הוא מרכיב מאוד משמעותי, כולנו יודעים מי הוא ולא סתם הוא בבאיירן מינכן, אבל יש כאן חבר'ה נהדרים שנבחרו בקפידה. דניאל יחסר לנו מאוד, אבל יש מי שישלים אותו ואנחנו באים בכל הכוח ובלי תירוצים".

יעל ארד, גיא לוזון
ארד ולוזון לפני ההמראה לפריז | מערכת וואלה, .

יעל ארד, יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל, הגיעה גם כן לנתב"ג ואמרה: "זו הסנונית הראשונה של ספורטאים שיוצאים לפריז, זה מתחיל להיות אמיתי. אנחנו שנים מחכים ובונים וביום אחד זה מגיע, עולים על המטוס וההצגה הגדולה מתחילה. אנחנו בג'ודו אוהבים להסתכל קרב אחרי קרב ובכדורגל מסתכלים משחק אחרי משחק, אבל המטרה הראשונית היא להעפיל לרבע הגמר. צריך לעבור את ההתרגשות הראשונה, כי הם עוד לא יודעים מה מצפה להם ומדובר בשחקנים צעירים שלא היו באירוע כזה עצום. מספיק להיכנס לכפר האולימפי ולראות את הדבר הגדול הזה, את הספורטאים הכי טובים מכל העולם. זה אירוע 'וואו' והם צריכים לתת לעצמם להתרגש, אבל להיכנס לזה עד המשחק הראשון".

אם היא שוחחה עם הנבחרת בתור מדליסטית אולימפית: "לא, הם עשו הכנה טובה ומדובר בקטע מנטלי. כולם מתאמנים, רצים ועובדים ובסוף במאני טיים צריך לדבר להביא את עצמך למגרש, להיות ממוקד מטרה. מזכירה לכם שרוב המדליות שלנו הגיעו מספורטאים במשחקים האולימפיים הראשונים שלהם, כולל אני. להיות הכי טוב בעולם זה דבר מורכב".

עוד באותו נושא: נבחרת ישראל - כדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי