ההתאחדות הבלגית הודיעה: נארח את נבחרת ישראל בהונגריה

play
חזן לא נפל על הדור הלא נכון – הדור הלא נכון נפל עליו | GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP
הנבחרת האולימפית המריאה לפריז: "מדליה? קודם שניקח נקודות" 01:13

בבריסל סירבו לקיים את משחק ליגת האומות בעיר בעקבות "סכנה בטיחותית", ערים נוספות הודיעו שאין ביכולתן לארח את המשחק שייערך ב-6 בספטמבר והוא יתקיים בסופו של דבר בדברצן

(גודל טקסט)

בימים האחרונים דווח על כך שההתאחדות הבלגית לא מוצאת היכן לארח את נבחרת ישראל, בשל סירובן של בריסל וערים נוספות לקיים את המשחק בשטחן. היום (שישי) עודכנה ההתאחדות לכדורגל כי משחק ליגת האומות בין השתיים, שעתיד להיערך ב-6 בספטמבר, יתקיים בהונגריה, בעיר דברצן.

המשחק למעשה ייערך באצטדיון "Nagyerdei", בו קיימה ישראל משחק ידידות מול הונגריה בחודש יוני האחרון. הונגריה מאז המלחמה מארחת את נבחרת ישראל וגם את הקבוצות הישראליות, כשרק בסוף החודש תארח מכבי תל אביב את סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות בעיר הבירה בודפשט. כעת היא ניצבת גם לצדה של בלגיה שזקוקה למדינה נייטרלית בשביל לארח את נבחרת ישראל.

שחקן נבחרת בלגיה, רומלו לוקאקו
לא רק ישראל תארח מחוץ לביתה, גם בלגיה | רויטרס

כזכור, לפני חודש בדיוק הודיעה עיריית בריסל על כך שאין ביכולתה לארח את המשחק נגד ישראל. "לאחר ניתוח מעמיק, ברור שההכרזה על קיום משחק כזה בבירתנו, בתקופה בעייתית במיוחד זו, תעורר מחאות והפגנות נגד משמעותיות, ובכך יפגע בבטיחות של הצופים, של השחקנים ושל תושבי בריסל – אבל גם של כוחות המשטרה שלנו", הסבירה העירייה בהודעה לעיתונות, "העיר בריסל רואה את קיום המשחק בבירה כבלתי אפשרי".

נזכיר שגם גנט, שנמצאת במרחק נסיעה קצר מבריסל, נאלצה לארח את מכבי חיפה במסגרת הקונפרנס ליג בעונה שעברה ללא אוהדים כלל בטענה לסכנה לשלום הציבור אם המשחק יתקיים בנוכחות קהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי