רוי רביבו עלול להחמיץ את פתיחת האולימפיאדה

play
רוי רביבו, שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
הנבחרת האולימפית המריאה לפריז: "מדליה? קודם שניקח נקודות" 01:13

במחנה הנבחרת האולימפית בפריז עסוקים בסוגיית הכרטיס האדום שספג המגן במשחק הנבחרת הלאומית מול איסלנד. רביבו אמור לרצות עונש הרחקה של שני משחקים, ועדיין לא ברור סופית האם יוכל לשחק מול מאלי ביום רביעי

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני משחקה הראשון של הנבחרת האולימפית בפריז, וייתכן כי רוי רביבו לא יוכל לפתוח את האולימפיאדה עם חבריו. רביבו ספג כרטיס אדום במשחק הרשמי האחרון של הנבחרת הלאומית מול איסלנד, ולמעשה סיים את קמפיין היורו עם שני כרטיסים אדומים מאחר שהורחק גם מול קוסובו – ומכאן שהוא צריך לרצות עונש הרחקה משני משחקים.

שחקן נבחרת ישראל רוי רביבו
יתברר כרגע קריטי? רביבו מורחק | GettyImages, Attila KISBENEDEK / AFP

מאז המשחק מול איסלנד לא קיימה הנבחרת הלאומית או האולימפית משחק רשמי, וגם במשחקי הידידות תחת רן בן שמעון, שבכל מקרה לא היו תופסים במקרה הזה, רביבו לא שותף כי שחקני האולימפית קיבלו מנוחה.

בשורה התחתונה, המגן השמאלי של הנבחרת האולימפית צריך לרצות עונש של שני משחקי הרחקה. במחנה הנבחרת האולימפית בפריז עסוקים בשעות האחרונות בשאלה האם ההרחקה של רביבו משני המשחקים תופסת גם למשחקים האולימפיים.

תשובה מלאה עדיין אין, וייתכן שיותר לרביבו להיעדר ממשחק אחד בפריז ולהיעדר ממשחק שני בליגת האומות בחודש ספוטמבר – אז תתחיל הנבחרת הבוגרת רשמית את דרכה תחת רן בן שמעון.

רביבו הוא אחד משחקני הבאנקר בהרכב של גיא לוזון בנבחרת האולימפית, ואם ייעדר מהמשחק מול מאלי, מי שצפוי לפתוח במקומו כמגן שמאלי יהיה שון גולדברג, ובמקום גולדברג יפתח בלם אחר לצד סתיו למקין, או שנועם בן הרוש ישחק כמגן שמאלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי