שינו זוארץ: "צריכים לעשות הכל ולחלום כדי לזכות במדליה"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל בתגובה ראשונה להיעדרותו הצפויה של רוי רביבו, כפי שנחשף בספורט1: "נתייעץ עם המשפטנים, אם לא נערער אז נחיה עם מה שיש"

(גודל טקסט)

זמן קצר אחרי שההתאחדות לכדורגל הודיעה כי רוי רביבו מורחק משני המשחקים הראשונים באולימפיאדה, כל עוד לא יוגש ערעור ותתקבל החלטה אחרת, הגיעה הנבחרת האולמפית לקיים אימון ערב בפריז ואליו הגיע גם יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ שסיפק התייחסות ראשונה לסיפור שנחשף בוואלה ספורט.

"הפגישה היום עם נציגי פיפ"א תוכננה מבעוד מועד ועסקה בנושאים אחרים", אמר זוארץ תחילה, "לאחר מכן הייתה פגישה בנושאים אחרים ואני דחפתי את הסוגיה הזו – ולצערי קיבלנו תשובה לא טובה. זו המציאות ונתמודד איתה. אנחנו עוד לא יודעים אם נגיש ערעור, כי להגיש סתם זה לא משהו שאנחנו רוצים. בכל מקרה במשחק הראשון הוא לא יהיה להערכתי, אם נערער זה למשחק השני".

כיצד נקלעה ההתאחדות לסיטואציה הזו עם רביבו: "אני לא יודע לענות עכשיו, כשנחזור לארץ נבדוק מה קרה. אנחנו קיבלנו אינדקיציה אחרת מאופ"א ממה שאני הבנתי, אבל פיפ"א חשבה אחרת, יש תקנונים ואנחנו עובדים לפיהם. יש מכתב רשמי מאופ"א שאמר מפורשות שההרחקה היא לליגת האומות. יחד עם זאת, זו תחרות שונה וזה תקדים, לכן נבחן זאת משפטית אם יש לנו אפשרות לערער. בערב נתייעץ עם המשפטנים, ואם לא נגיש ערעור אז נחיה עם מה שיש. זו המציאות, זה מה שיש".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל
"השאיר חלל עצום". שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל בישראל

אם הוא אופטימי למרות החיסורים: "אני תמיד אופטימי, כי כל השחקנים שפה ראויים להיות פה. יש כאן שחקנים נפלאים שכבר הוכיחו את עצמם ואנחנו צריכים לחלום כדי לזכות במדליה".

מה צפוי לנבחרת באצטדיון במשחק הראשון: "אנחנו לא יודעים. שמענו שיגיע קהל מקהילות היהודיות, אז אני מעריך שיהיו כמה אלפים, אבל מה שיהיה, יהיה".

עוד באותו נושא: רוי רביבו, שינו זוארץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי