רביבו: "תומך במינוי ברקוביץ'". שרף: "תנו לאייל את המושכות"

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

כדורגלן ומאמן העבר סבורים שברקו צריך לאמן את נבחרת ישראל: "הסיכויים שלו גדולים מאי פעם". האזינו

(גודל טקסט)

אחרי ההודעה על סיום דרכו של אנדי הרצוג והמועמדות של רוני לוי ויוסי אבוקסיס לתפקיד, כוכב העבר חיים רביבו ומאמן נבחרת ישראל לשעבר שלמה שרף, עלו לשידור אצל ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והביעו את דעתם בנוגע לזהות האיש שצריך לקבל את המושכות – אייל ברקוביץ'.

רביבו לא היסס: "אני חושב שזה לא ממש חשוב מי יהיה, אתה צריך נבחרת טובה לפני שתבחר מאמן. כמובן שיוסי אבוקסיס, אברהם גרנט ואייל ברקוביץ' זה המועמדים הכי טובים שיש. אני תומך באייל ברקוביץ' כמאמן הבא של נבחרת ישראל. קפריזי? יכול להיות שזה דבר טוב, גם שלמה שרף היה קפריזי ולא עשה חשבון לאף אחד שנמצא שם בהתאחדות ולפעמים גם מפריע. הייתי רוצה שאייל יהיה מאמן הנבחרת כשאני אולי בעתיד אהיה יו"ר ההתאחדות לכדורגל. אני מאמין בדרך שלו".

שרף היה נחרץ: "מספיק עם העסקנים והחלובות האלה, תנו את הנבחרת לשחקני עבר – צריך לתת לאייל את המושכות. הוא יעזוב את תכנית הטלוויזיה, אני מבטיח לך. הוא עם תשוקה כזו גדולה. זה לא למען אייל אלא למען הכדורגל הישראלי. היו מאמנים גדולים שקיבלו נבחרת בלי שאימנו שום קבוצה בעבר. הכדורגל הישראלי חולה, היחיד שיכול להרים אותו להביא משהו חדש זה ברקוביץ'. אין זמן כמו שהיה פעם לאמן את הנבחרת, האימונים נעשים במסגרת הקבוצות. המאמן צריך לתת רק ליטוש אחרון, כי אין אימוני כושר ואין כלום. צריך להביא את ברקוביץ' שיביא דבר חדש, ניסו הכל וזה לא הצליח. ברקו הוא היחיד שיכול לגרום להתעניינות מחודשת של קהל האוהדים. אני מאמין שהיום הסיכויים שלו גדולים מאי פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי