ההתאחדות לרוטנשטיינר: קצץ עד תום השנה, ננהל מו"מ בדצמבר

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | לירון מולדובן

אחרי שסירב לקיצוץ קבוע ולפיצוי חד פעמי תמורת עזיבה, לספורט1 נודע שהצעה חדשה הונחה על שולחנו של המנהל הטכני. גורם בהתאחדות: "מרגישים שהוא לא רוצה להיות פה"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הציעה למנהל הטכני שלה, וילי רוטנשטיינר, להגיע להסכם קיצוץ עד תום השנה ולאחריה הצדדים ינהלו משא ומתן באופן נפרד, כך נודע היום (שני) לספורט1.

על פי ההצעה, שגובשה על ידי יו"ר ההתאחדות אורן חסון, רוטנשטיינר, שטען באחת הישיבות האחרונות כי ההתאחדות לא נפגעה כלכלית במהלך תקופת הקורונה, יקצץ שיעור מסוים מהחוזה שלו (ככל הנראה 30 אחוז) ובסוף השנה, בהתאם לפגיעה הכלכלית שתספוג ההתאחדות, ידונו הצדדים על הסכם חדש, ייתכן שיהיה נמוך יותר.

רוטנשטיינר מסרב כרגע לעזוב תמורת פיצוי נמוך וסיפר למקורביו כי הוא מוכן למשא ומתן עתידי, בהנחה שההתאחדות לכדורגל תיפגע כלכלית בשנה הבאה, או לקיצוץ מיידי של 15 אחוז. ההצעה מגיעה על רקע הניסיון של ההתאחדות לסגור עם האוסטרי אפשרות לקיצוץ מוסכם תמורת הישארות או פיצוי חד פעמי בגין עזיבה – הצעות שהוא סירב להן. "אנחנו מרגישים שהוא לא רוצה להיות פה", אמר השבוע גורם בהתאחדות.

בהתאחדות מבינים שלא ניתן יהיה למשוך את הנושא עוד זמן רב. הסיבה לכך היא שפעילות הנבחרות לא תוכל להיות מושבתת לזמן רב. כפי שפרסמנו, מאמן הנבחרת ימונה כנראה בתחילת אוגוסט, ולכן המטרה היא להגיע להסדר מול רוטנשטיינר תוך שבועיים.

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט, סלובניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי