רוטנשטיינר: "הרצוג עשה עבודה מעולה"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | לירון מולדובן

המנהל הטכני החמיא לבן ארצו ("עלה לפלייאוף והכניס רוח לחימה"), אך סייג: "מבחינת נקודות, זה לא היה מספיק. ספגנו יותר מדי שערים". בנוסף, האוסטרי התייחס לוועדת איתור המאמן הבא

(גודל טקסט)

אחרי שהגיע לסיכום מחודש עם ההתאחדות לכדורגל, לפיו יקצץ 30% משכרו וימשיך בתפקידו כמנהל הטכני עד סוף 2020, וילי רוטנשטיינר התייצב היום (רביעי) למסיבת עיתונאים באצטדיון רמת גן וענה לשאלות בנוגע לעתידה של נבחרת ישראל והמשך העבודה שלו בפיתוח הכדורגל המקומי.

האוסטרי סיכם את התקופה של אנדי הרצוג על הקווים של הנבחרת הלאומית: "אני חושב שהוא עשה עבודה מעולה בשנתיים האלה. עלה לפלייאוף, השיג ניצחון גדול על אוסטריה והכניס גישה חסרת פשרות ורוח לחימה בנבחרת, השחקנים נתנו הכל בשביל הניצחון ובאוקטובר תהיה לנו הזדמנות לעלות ליורו דרך הפלייאוף".

מנגד, רוטנשטיינר הצביע על הכשלים בקדנציה של בן ארצו: "מבחינת נקודות ויחס שערים זה לא היה מספיק. לא הייתה לנו יציבות הגנתית, במיוחד באוסטריה ובסלובניה. אבל באופן כללי, היה לנו מאמן מצוין. בנסיבות הקיימות של משבר הקורונה, הוחלט שיותר טוב לו להישאר באוסטריה. היה לי העונג לעבוד איתו, שיתפנו פעולה לטובתה של נבחרת ישראל ואני יכול לומר לאנשים כאן שהוא אוהב את המדינה, אוהב את שחקני הנבחרת ומאחל לכולנו את הטוב ביותר בעתיד".

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
"ספגנו יותר מדי שערים" | אריאל שלום

הסיכום בינו לבין ההתאחדות: "מצאנו פתרון טוב לשני הצדדים, היה לי ברור שאקצץ. שאני רוצה לחזור בתקופה הקשה הזו, לקצץ ולתמוך בהתאחדות. היו לי פגישות טובות עם היו"ר, עם שינו ועם מזכירות ההתאחדות ואחרי משא ומתן קשוח, הגענו להבנות. אני לא יודע איך זה נראה בעיני הציבור, אבל שיתוף הפעולה שלי עם הנהלת ההתאחדות ועם עמיתיי מצוין ונוח. אני נהנה לעבוד עם אורן חסון, לייעץ לו ולעזור לו. יש לנו את אותה מטרה – לקדם את הכדורגל הישראלי".

ועדת האיתור למינוי המאמן הבא: "בהרבה מדינות יש תהליך כזה. בפגישה הראשונה נעבוד על גיבוש פרופיל והבנה מה אנחנו מחפשים ומה המטרה שלנו. רק אחרי שזה יהיה ברור, נוכל לבחון מועמדים", אמר רוטנשטיינר וסירב להתייחס למועמדים ספציפיים.

המעורבות שלו בנבחרת הבוגרת: "אני לא לוקח צעד לאחור. אמשיך לעשות אותה עבודה. השאלה היא מה המאמן מצפה ממני, במה אני יכול לעזור, האם הוא רוצה שאהיה מעורב מקצועית. מבחינתי, אני רוצה להיות במעבק ולהראות נוכחות בכל הנוגע לנבחרת כי זה תפקידי. המטרה היחידה היא לקדם אתה הכדורגל הישראלי ולהביאו לצמרת העולמית, זה הדבר היחיד שאנחנו צריכים להתרכז בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי