Sport1 Banner

הוארך הסכם החסות של נבחרת ישראל עם אלטשולר שחם

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

בית ההשקעות ימשיך להיות נותן החסות הראשי של הנבחרת הבוגרת בקמפיין ליגת האומות הקרוב, במוקדמות מונדיאל 2022 ומוקדמות יורו 2024. סכום החסות החדשה: שלושה מיליון ש"ח

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל סיכמה על הארכת ההתקשרות עם בית ההשקעות "אלטשולר שחם", נותנת החסות הראשית של נבחרת ישראל הבוגרת והצעירה. ההארכת ההתקשרות תכלול את קמפיין ליגת האומות הקרוב, מוקדמות מונדיאל 2022 ומוקדמות יורו 2024.

בכך, שיתוף הפעולה יציין עשור ועד לסיום תקופת ההסכם יכלול שישה קמפיינים. סכום החסות החדשה נאמד בכשלושה מיליון שקלים לכל התקופה, בתוספת מענקים בהתאם להצלחת הנבחרות במפעלים השונים.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "המשך השותפות עם אלטושלר שחם מרגש הפעם אולי יותר מאשר בכל הפעמים הקודמות, ודאי בהתחשב בנסיבות בהן הדבר נעשה. בתקופה כל כך מאתגרת ברמה העולמית, הלאומית והכלכלית, עם לא מעט סימני שאלה, האמון שנותן בית ההשקעות המוביל בישראל בנבחרות הלאום ובהתאחדות לכדורגל הוא סימן קריאה ברור. לאורך השנים העזנו יחד להציב אתגרים חדשים, יזמנו פרויקטים פורצי דרך והפכנו מזוהים כל כך האחד עם האחר. בעולם הספורט, סוג כזה של שותפות מלאה, פורייה וארוכת שנים הוא נדיר ועל כן משמעותי מאוד. ההתאחדות לכדורגל תמשיך לעשות כל שלאל ידה כדי להוביל את נבחרות הייצוג שלנו להצלחות ספורטיביות ותקפיד, יחד עם החברים והחברות הוותיקים מאלטשולר שחם, לרתום את הכדורגל שלנו לטובת החברה הישראלית".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי