לקראת כינוס הוועדה: בהתאחדות מעריכים שגרנט יסיר מועמדותו מהנבחרת

אברם גרנט
אברם גרנט | Phil Cole/Getty Images

לאחר אישורה הסופי של ועדת האיתור נראה שמאמן הנבחרת לשעבר לא יגיע לראיון, מה שמקדם את ברקוביץ', אבוקסיס ושאר המועמדים. חסון יצרף גם את זוארץ לוועדה

(גודל טקסט)

אחרי שמונתה הבוקר (שבת) באופן סופי ועדת האיתור לבחירת מאמן נבחרת ישראל, ומחר היא כבר צפויה לקבל את אישור ההתאחדות לכדורגל ותתחיל רשמית בעבודתה.

כפי שפורסם בספורט1, בהתאחדות טוענים כי אין בכוונתו של אברם גרנט להתייצב בפני אותה ועדה, מה שמגדיל את הסיכויים של יוסי אבוקסיס ואייל ברקוביץ' להיבחר לתפקיד, כמו גם שאר המועמדים האחרים. בוועדה קיבלו מסר ישיר מהפועל ב"ש לגבי פנייה לאבוקסיס וביקשו כי היא תתקבל רק לאחר גמר גביע המדינה, ונראה שהמאמן לא יגיע לפני כן לראיון.

יש מי שטוען בהתאחדות שאלונה ברקת רוצה מאוד שאבוקסיס יקבל את התפקיד הלאומי, זאת מפני שדבר זה יקל מאוד במישור הכלכלי על ב"ש שלה. בסביבת הבעלים מכחישים טיעון זה. כזכור, גורמים בגוף המנהל את הנבחרת כבר סיפרו לאתר שגרנט ציפה לקונצנזוס סביבו ולמינוי ישיר, ללא צורך בוועדה, דבר אשר אסור על פי הכללים.

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

כזכור, מוקדם יותר הודיע יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, כי החליט יחד עם אלי אוחנה, ובהתאם לסמכות שהוענקה לו על ידי הנהלת ההתאחדות, לצרף לוועדת האיתור את המאמן אלי כהן "השריף", שעל מועמדותו פרסמנו כאן לפני כעשרה ימים. מחר יביא חסון לאישור גם את צירופו של שינו זוארץ, יו"ר הוועדה המקצועית, כחבר הרביעי בוועדת האיתור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי