"המטרה היא למנות מאמן לארבע השנים הקרובות"

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | דני מרון

לפי ההתכנסות הראשונה של וועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל, ראש מערך ההסברה ברזל התראיין ל-103FM והבהיר: "אין שום נטייה למועמד מסוים מצד הוועדה. היו מפרקים אותנו אם היינו מצרפים לוועדה מאמן לאומי לשעבר"

(גודל טקסט)

האזינו לראיון

וועדת האיתור של מאמן נבחרת ישראל העתידי הושלמה היום (ראשון) עם צירופו של שינו זוארץ, והיא צפויה להתכנס כבר מחר לישיבה הראשונה. עוד לפני הפגישה הצפויה, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל התראיין לתכנית הספורט של 103FM והבהיר מספר דברים לגבי תהליך האיתור.

"כבר לפני שלוש או ארבע שנים החלטנו לפעול לפי המתווה של דודי כהן, ואנחנו רוצים כמה שיותר לדבוק בו" אמר ברזל בפתח דבריו. "אחד החברים בוועדה חייב להיות מאמן עם ותק של יותר מ-10 עונות בליגת העל, ובגלל זה נבחר אלי כהן. יש לו רזומה עשיר מאוד לאחר שאימן את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב".

ברזל המשיך: "אני חושב שאם היינו ממנים בוועדה מאמן לאומי לשעבר היו מפרקים אותנו על זה. כשאלי אחונה צורף לוועדה שואלים למה הוא שוב שם וכשמצרפים מישהו חדש שואלים למה לא מישהו אחר. אני לא מכיר מאמן שנבחר נגד הדעה של היו"ר בסוף".

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

"המטרה של הוועדה הוא למנות מאמן לארבע שנים הקרובות – אני מאמין שזה יהיה תחילה לשנתיים ואחר כך תהיה אופציה לשנתיים נוספות. אני לא חושב שיש אנשים בוועדה עם נטיות לב ברורות למועמד מסוים. מעולם לא העזתי לשאול את אלי אוחנה או אורן חסון לאן הלב שלהם נוטה. כשאתה בוחר וועדה אתה בוחר אנשים שאתה חושב שיכול להיות שיח ענייני איתם, תורם ומפרה".

ברזל סיכם: "בשיחה הראשונה של הוועדה רק ינתחו את הקריטריונים של המאמן הבא ומה המטרות שלהם אליו. רק אחר כך מתחילים השמות. אסור לבטל את האפשרות שהיו"ר מגיע עם מועמד בראש אבל אחרי שיח עם הוועדה משתכנע לגבי מועמד אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי