דודו אוואט תקף: "מינוי המאמן הלאומי הפך לבדיחה עצובה"

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

שוער העבר בפוסט: "ועדת האיתור רוצה לראיין את המועמדים כאילו היא לא מכירה אותם, זה מחזיר אותנו לימים שחורים. יש עוד כמה מאמנים מצוינים שאין להם לובי והם לא מועמדים בכלל"

(גודל טקסט)

הסערה סביב מינויו של המאמן הלאומי הבא הולכת וגוברת. אחרי שאייל ברקוביץ' הסיר את מועמדותו לתפקיד מאמן נבחרת ישראל והסביר את המעשה בראיון חריף הערב (ראשון), הגיע תורו של דודו אוואט לעלות להתקפה, בפוסט שהעלה לטוויטר ובו ביקר את שיטת העבודה של וועדת האיתור.

"כל נושא מינוי המאמן הלאומי הפך ל'בדיחה עצובה'", כתב אוואט, "זה לא מכבד את המועמדים (כולם ראויים אגב). למרות שיש עוד כמה מאמנים מצויינים שאין להם לובי והם לא מועמדים כלל, הדבר הכי עצוב שמחזיר אותנו לימים שחורים זה שוועדת האיתור רוצה לראיין את המועמדים כאילו היא לא מכירה כל אחד ואחד. בנוסף, הוועדה בוחרת לקחת את הכוח מהסמכות המקצועית (שנקייה מאינטרסים אישיים)".

שוער העבר, שהיה חלק מהוועדה אשר מינתה את וילי רוטנשטיינר, המשיך: "תפקידו של מנהל מקצועי לבדוק ולראיין את המועמדים שהוא חושב לנכון לפרויקט ולתהליך ואז להמליץ ולשכנע את הוועדה ויו"ר ההתאחדות מדוע דווקא אלו רואיים ולא להיפך. המנהל המקצועי אמור לפעול ופועל על פי תכנית אסטרטגית רחבה. לנו כוועדה הייתה מטרה אחת – לאתר ולמנות מנהל מקצועי ולתמוך בו ללא שום 'אינטרס' לשיפור הרמה המקצועית של השחקנים, להחזיר את אמון הציבור ולהחדיר תרבות בכדורגל שלנו. אין ספק שזה תהליך ארוך, מדינות שהייתה להן סבלנות הצליחו והתקדמו מאוד. חבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי