ההתאחדות זימנה את גרנט לריאיון: "הוא ואבוקסיס המועמדים המובילים"

הוועדה תתכנס מחר, גם קלינגר יגיע וייתכן שבהמשך יזומן מאמן נוסף. למרות הערכת ההתאחדות, בסביבתו של גרנט הבהירו: "הוא מעולם לא אמר לאיש שלא יגיע". גרנט רוצה את בלבול לצדו, אבוקסיס את גוטמן ואסייג

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל ממשיכים לעסוק בשאלת המאמן הבא. אייל ברקוביץ', כזכור, הסיר את מועמדותו. בינתיים, ההתאחדות לכדורגל זימנה את אברם גרנט לראיון בוועדת האיתור. על פי גורמים בהתאחדות, המאמן העביר מסר לפיו הוא יגיע לראיון אצל ווילי רוטנשטיינר, לאחר שהובהר לו שעליו להגיע לראיון כדי לקבל את תפקיד מאמן הנבחרת. "מטבע הדברים, יוסי אבוקסיס וגרנט הם המועמדים המובילים, אבל ישמעו את כולם ואז תתקבל החלטה", אמר מקורב לוועדה. 

גרנט רוצה להביא את מרקו בלבול לצדו, כשאבוקסיס רוצה לצרף את אורי גוטמן ואת יעקב אסייג. אחרי שבהתאחדות העריכו שלא יגיע לראיון עבודה, בסביבתו של גרנט אמרו הבוקר: "הוא מעולם לא אמר לאיש שלא יגיע. הוא רוצה את התפקיד". ניר קלינגר ומאמן נוסף, ייתכן שרוני לוי או רן בן שמעון, יזומנו גם הם לוועדה. הזימון של רוני לוי תלוי בין היתר בעתידו בבית"ר. לפי המצב כרגע, נראה שבן שמעון לא יעזוב את מ.ס אשדוד.

לקראת הישיבה הבאה, שתיערך ביום רביעי הקרוב, כבר נקבע כי המנהל הטכני יכין פרופיל מקצועי מפורט לגבי המאמן הלאומי המיועד ויקבעו המטרות והיעדים שיוצבו בפניו. הישיבה תקבע בישיבה הבאה, יחד עם המנהל הטכני, את המועמדים הפוטנציאליים ולאחר מכן רוטנשטיינר יקיים עמם ראיונות אישיים. בשלב הבא יציג רוטנשטיינר בפני חברי הוועדה את חוות דעתו ובהתאם לה יוזמנו לראיונות המועמדים הרלוונטיים.

וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי
וילי רוטנשטיינר וערן זהבי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי