בשבוע הבא: ועדת האיתור תצמצם את מספר המועמדים לאימון הנבחרת

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

הפגישה השנייה הסתיימה, רוטנשטיינר הציג את הקריטריונים לבחירת המיועד: לא רק חזון מקצועי אלא גם מנהיגות חברתית ואישיות. ברביעי יוחלט את מי לזמן לראיון אישי. אבוקסיס וגרנט מועמדים, גם קלינגר יקבל זימון

(גודל טקסט)

לנבחרת ישראל כמובן אין עדיין מאמן חדש, אך חברי ועדת האיתור ממשיכים בתהליך. הבוקר (רביעי) הסתיימה הפגישה השנייה של ועדת האיתור בראשות יו"ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה, אלי כהן, יו"ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ, המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ומנכ"ל ההתאחדות רתם קמר.

במהלך הפגישה הציג רוטנשטיינר את הקריטריונים המרכזיים מבחינתו לבחינת המאמן הלאומי הבא – ניסיונו והמקצוענות שלו, החזון ולא רק – מנהיגות חברתית ומנטלית, מאפיינים אישיותיים ועוד. "בהתאם לפרמטרים האלו ואחרים, מיפו חברי הוועדה את המועמדים הפוטנציאליים לאימון הנבחרת הבוגרת", נמסר.

הוועדה תקיים שתי פגישות נוספות בשבוע הבא, בימים ראשון ורביעי, בהן ייבחן באופן נקודתי כל אחד מהמאמנים שנמצאו מתאימים על פי הקריטריונים שהוזכרו, יצומצם מספר המועמדים ויוחלט את מי מהם לזמן לראיונות עם המנהל הטכני.

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

כרגע, שני השמות הבולטים לקבלת התפקיד הם יוסי אבוקסיס ואברם גרנט. גם ניר קלינגר יקבל זימון. בהמשך עשויים לקבל זימון גם רוני לוי או רן בן שמעון. "ברור שליוסי ואברם יש סיכוי גבוה להיבחר, אבל נשב עם כולם, נשמע אותם ונקבל החלטה. אין שום החלטה", הבהירו בהתאחדות. כזכור, בסביבתו של אברם גרנט הבהירו אתמול שהוא מעוניין בתפקיד המאמן הלאומי. יחד עם זאת, עד השבוע נראה היה שלאבוקסיס יש רוב בוועדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי