זכו לרוב מוחץ: רוטנשטיינר וחזן מונו למאמני נבחרת ישראל

וילי רוטנשטיינר, אלון חזן | אודי צטיאט / ספורט1

הנהלת ההתאחדות אישרה סופית כי השניים יעמדו על הקווים בליגת האומות ובפלייאוף העלייה ליורו 2021. גולדשטיין ממרכז מכבי היה היחיד שהתנגד מתוך 32 חברי הוועדה, שניים נמנעו. שניידר: "הדרך עקומה"

(גודל טקסט)

לאחר התכנסות ועדת האיתור ביום ראשון זה היה באוויר והיום (רביעי) זה הפך לרשמי. וילי רוטנשטיינר שכיהן כמנהל הטכני של הנבחרת, יוביל יחד עם אלון חזן, שהיה עוזרו של אנדי הרצוג, את נבחרת ישראל במהלך המשחקים בליגת האומות ובפלייאוף בדרך ליורו 2021, נגד סקוטלנד בחצי הגמר ובתקווה שגם בגמר נגד סרביה או נורבגיה.

כזכור, בעבר וילי רוטשנשטיינר הציע את עצמו לתפקיד מאמן הנבחרת ונדחה בשל ההסכם הקובע כי לא יוכל לאמן את הנבחרת, אולם בראשון זה קרה שוב, ובהתאחדות החליטו על הצעד כמניע כלכלי.

לספורט1 נודע כי משה גולדשטיין ממרכז מכבי היחיד התנגד מתוך 32 חברי הוועדה, אבל שאול שניידר נמנע והחליט לא להצביע. "אני לא אתנגד, אבל הדרך לא ראויה ואף עקומה. אפשר לעשות דברים בצורה אלגנטית. יחד עם זאת, החלטתי לא להצביע. לא מוצא טעם להתנגד, מה גם שאין מתנגדים". הילה לביא, נציגת ציבור, גם כן נמנעה.

וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי
וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי | לירון מולדובן

שר התרבות והספורט, חילי טרופר :"מברך את ווילי רוטנשטיינר שמונה למאמן הנבחרת. יש בי תקווה כי הוא יוביל את נבחרת ישראל להישגים. ברכות גם לעוזר המאמן הנבחר, שחקן נבחרת ישראל לשעבר אלון חזן. בהצלחה לשניכם וכמובן לנבחרת כולה!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי