קינדה לא שוחרר לנבחרת, יונתן כהן זומן במקומו

יונתן כהן, שון גולדברג | דני מרון

קנזס סיטי סירבה לשחרר את הקשר בעקבות מגבלות הבידוד, כוכב מכבי תל אביב הוקפץ במקומו ויצטרף להכנות למשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה. הנבחרת הצעירה תטוס יחד עם הבוגרת ותמשיך לאיי פארו

(גודל טקסט)

רגע לפני שנבחרת ישראל תתכנס ותפתח בהכנות למשחק ביום שישי בסקוטלנד וושלושה ימים אחר כך בישראל נגד סלובקיה במסגרת הקמפיין החדש של ליגת האומות, הבוקר (ראשון) הודיע וילי רוטנשטיינר על שינוי בסגל: יונתן כהן זומן ברגע האחרון במקומו של גדי קינדה.

קינדה, שהלילה ספג כרטיס אדום במשחק של קנזס סיטי בקולורדו ולא יוכל לעמוד לרשותה במשחקה הבא נגד דאלאס, למרות זאת לא שוחרר על ידי קבוצתו לישראל לנוכח מגבלות הבידוד ועל כן יישאר בארצות הברית. בשל כך, יונתן כהן, שהחמיץ את משחקיה האחרונים של מכבי תל אביב בעקבות צוואר תפוס וכלל לא יצא עם הקבוצה לליטא למשחק נגד סודובה, ייצא לגלאזגו.

הנבחרת תחל כבר היום (ראשון) בהכנות למשחק וכבר הלילה, מיד עם סיום משחקי ליגת העל של מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, יצטרפו שחקני קבוצות אלה לאימונים. כבר מחר בבוקר תמריא הנבחרת לסקוטלנד ובשעות הערב תפתח בהכנות למפגש על אדמת בריטניה.

צפו בכרטיס האדום שספג הלילה קינדה

גדי קינדה
גדי קינדה | Scott Winters/Icon Sportswire via Getty Images

הנבחרת הצעירה תטוס יחד עם הנבחרת הבוגרת לסקוטלנד. חניכיו של ניר לוין ישחקו ביום רביעי נגד איי פארו בחוץ במוקדמות יורו 2021, אך בהתאחדות נתקלו בקשיים במציאת טיסה. הפתרון שנמצא על פי הוראות משרד הבריאות היא שהנבחרת עד גיל 21 תטוס באותו מטוס חכור יחד עם הנבחרת הבוגרת לסקוטלנד, ומיד תמשיך באותו מטוס לאיי פארו בטיסה של כשעה וחצי. את הטיסה חזרה לישראל תעשה הנבחרת הצעירה בטיסה רגילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי