צפו: נבחרת ישראל התאמנה בסקוטלנד

עילאי אלמקייס עילאי אלמקייס | ההתאחדות לכדורגל
ערן זהבי ערן זהבי | ההתאחדות לכדורגל
וילי רוטנשטיינר וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל
אילון אלמוג אילון אלמוג | ההתאחדות לכדורגל
ג'ואל אבו חנא ג'ואל אבו חנא | ההתאחדות לכדורגל

שחקניו של רוטנשטיינר ערכו אימון שחרור אחרי הנחיתה בגלאזגו, לקראת ליגת האומות. ייני: "לא פייבוריטים, אך אפשר להפתיע. מאמינים בעצמנו". מרציאנו, אלחמיד וביטון צפויים לפתוח, גם גלזר וסולומון בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

צפו בשחקני הנבחרת בסקוטלנד

אחרי מחזור פתיחה רב שערים, נבחרת ישראל נחתה היום (שני) בגלאזגו, שם היא תפגוש את נבחרת סקוטלנד במסגרת המשחק הראשון של ליגת האומות (שישי ב-21:45), שיהווה סוג של חזרה גנרלית לקראת ההתמודדות בין שתי הנבחרות בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו ב-8 באוקטובר. נציין כי יחד עם הנבחרת הבוגרת המריאו גם שחקני הנבחרת הצעירה, שימשיכו בטיסה חכורה לאיי-פארו.

שון וייסמן יצטרף לסגל רק מחר, אחרי שסיים את תהליך החתימה וההצגה בריאל ויאדוליד. בשעות הערב ערכה הנבחרת אימון ראשון, ששימש לשחרור בלבד והתחברות בין השחקנים, כאשר המאמן וילי רוטנשטיינר לא תרגל הרכב. האוסטרי קיים שיחה עם השחקנים ואמר להם: "אני מאמין בכם, אנחנו יוצאים לדרך חדשה. אפשר לצלוח את שתי המשימות, הכל תלוי בכם".

כבר עכשיו ברור שחוד ההתקפה יורכב מערן זהבי ומואנס דאבור ואילו וייסמן ימתין על הספסל ביום שישי הקרוב. שלושת הנציגים בליגה הסקוטית – אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד וניר ביטון, אמורים לפתוח בהרכב. על פי הערכות, מנור סולומון צפוי לקבל את המקום מתחת לשני החלוצים ואילו במרכז השדה, לצד הקפטן ביברס נאתכו, יעלה ככל הנראה דן גלזר.

למעט ערן זהבי, ביברס נאתכו ומנור סולומון, אשר שהו בארץ, שאר הליגיונרים חברו לנבחרת במהלך היום בסקוטלנד. בשל הקורונה והחשש מהדבקה, בנבחרת העדיפו לא לקחת סיכון והחליטו כי כל שחקן יקבל חדר לבדו.

שרן ייני, שחזר לסגל אחרי שנה וחצי, סיפר כיצד ההרגשה: "כיף מאוד לראות את כולם, אנחנו חברים טובים ורצים ביחד כבר הרבה שנים, אז נהנים לראות את אחד השני ולהשלים פערים". על המטרות אמר בלם: "המטרה היא תמיד לנסות להעפיל. אמנם תמיד יש לנו בתים לא קלים, אבל מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים להפתיע ולעשות משהו".

ייני התייחס לבית אליו שובצה נבחרת ישראל בליגת האומות: "הנבחרות שאיתנו בבית (סקוטלנד, סלובקיה וצ'כיה) מצוינות, אי אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטים אבל כן יש לנו רוח לחימה וחלקנו לא צעירים, אלה ההזדמנויות האחרונות שלנו לעשות משהו גדול ואנחנו רוצים להיות חלק".

ערן זהבי | ההתאחדות לכדורגל
ג'ואל אבו חנא | ההתאחדות לכדורגל

על המפגש עם סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו, ייני הוסיף: "סקוטלנד קבוצה קשוחה מאוד עם שחקנים מצוינים, אמנם במשחק האחרון הפסדנו אבל בתסריט אחר פתאום תומר חמד או אלמוג כהן היו מבקיעים לקראת הסוף והיינו יכולים לעלות. אני תמיד מרגיש שיש לנו סיכוי, למרות שבינינו לבינם, יש להם איזושהי פייבוריטיות וזה בסדר. לא צריך להתחמק מזה, צריך לבוא כמו גברים ולהאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

אילון אלמוג | ההתאחדות לכדורגל
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל
עילאי אלמקייס | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי