עוזר מאמן סקוטלנד: "יש לנו אופציות טובות בהתקפה"

אימון נבחרת סקוטלנד
אימון נבחרת סקוטלנד | Gettyimages

למרות שבסגל יש רק חלוץ רחבה אחד, שגם הוא טרם שיחק במדים הלאומיים, סטיבן ריד הביע ביטחון לקראת המשחק נגד ישראל: "יש לנו אפשרויות טובות ביציאה קדימה". וגם: האם רוברטסון וטירני יכולים לשחק יחד?

(גודל טקסט)

בדיוק כמו נבחרת ישראל, גם סקוטלנד יודעת שהמפגש בין שתי הנבחרות ביום שישי הקרוב הוא חזרה גנרלית לקראת משחק חשוב יותר – זה שיתקיים במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו באוקטובר. הבריטים רוצים לצבור ביטחון עם ניצחון ביתי בהמפדן פארק ולשם כך הם זקוקים לשערים, לכן מה שהעסיק את התקשורת המקומית יותר מכל היום (שלישי) הוא הסיכוי שלינדון דייקס, שחקנה של קווינס פארק ריינג'רס, יערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים. עוזר המאמן סטיבן ריד התייחס לדייקס ולנושאים נוספים במסיבת העיתונאים שערך היום.

דייקס בן ה-24, בן להורים סקוטים, נולד וגדל באוסטרליה. לאחרונה הוא בחר לשחק בנבחרת סקוטלנד והצוות המקצועי שמח על כך, בייחוד לאור היותו חלוץ הרחבה היחיד בסגל שזומן לפתיחתה של ליגת האומות: "הוא שחקן שעקבנו אחריו הרבה זמן, אנחנו נרגשים מההחלטה שלו להיות איתנו. שמחים להכניס אותו לעניינים", אמר ריד, "אם אתה בסגל, אתה צריך להיות מוכן לשחק. לכולם יש סיכוי לקבל דקות".

עוזר המאמן הוסיף לגבי החלוץ: "אני חושב שהוא יהיה מוכן. הוא מהיר וחד ואני חושב שהוא יבוא עם המנטליות הנכונה אם ייקרא להיכנס ויפגין את היכולת המצוינת שהוא מראה כבר תקופה ארוכה". מעבר לדייקס, ריד נשמע בטוח לגבי היכולות ההתקפיות של הסקוטים: "יש לנו אופציות טובות בהתקפה. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בקישור, אבל גם קצת יותר גבוה אם יש צורך. ג'ון מקגין היה בכושר הבקעה טוב אצלנו לאחרונה ויש לנו אופציות טובות ביציאה קדימה, יצירתיות בסגל".

בסקוטלנד בונים עליו | Alan Harvey / SNS Group via Getty Images

סוגייה נוספת שמעסיקה את הסקוטים נוגעת לעמדת המגן השמאלי. הקפטן אנדי רוברסטון, מגנה הנפלא של ליברפול, נחשב כמובן לאופציה מעולה בתפקיד זה, אלא שהנוכחות שלו מהווה בעיה עבור מגן מבטיח לא פחות, קיירן טירני מארסנל: "מבחינתנו זו לא בעיה", הוסיף ריד, "יש לנו שני שחקנים איכותיים בסגל. קיירן שיחק כבלם השמאלי במשחקים האחרונים בארסנל ואפילו תפקד כמגן ימני כמה פעמים בקריירה. הוורסטיליות היא יתרון, אבל בסופו של דבר נצטרך לעשות את מה שטוב לקבוצה. נבחן את זה ונחליט השבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי