דריכות בנבחרת ישראל: "אין מצב שאנחנו מפסידים להם"

ערן זהבי, שרן ייני | ההתאחדות לכדורגל

השחקנים נחושים לפתוח את קמפיין ליגת האומות מול סקוטלנד ברגל ימין ורוצים להעניק רוטנשטיינר ניצחון בבכורה שלו על הקווים. זהבי, דאבור וסולומון צפויים לפתוח בחלק הקדמי (שישי ב-21:45)

(גודל טקסט)

דריכות שיא בנבחרת ישראל ובמסדרונות ההתאחדות לכדורגל לקראת משחק הבכורה של המאמן החדש וילי רוטנשטיינר, שייערך הערב (שישי ב-21:45) באצטדיון האמפדן פארק מול סקוטלנד במסגרת משחק פתיחת קמפיין ליגת האומות. ההתמודדות תהווה גם חזרה גנרלית לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020, שכידוע שייערך מול אותה יריבה ובאותו אצטדיון בתחילת חודש אוקטובר.

"מה שיקבע עבור רוטנשטיינר הוא אך ורק מבחן התוצאה", הסבירו בסביבת ההתאחדות, שם יש שני מחנות. "חלק רוצים שהוא ייכשל ואילו אחרים מחזיקים לו אצבעות ומבינים שהצלחתו היא ההצלחה של כולנו". היה משפט אחד מרכזי שחזר על עצמו בבית המלון בו שהתה הנבחרת, כשהשחקנים הרבו לקיים שיחות ודחפו אחד את השני מבחינה מוראלית: "אין מצב שאנחנו מפסידים הערב", נאמר על ידם לא אחת.

מבחינה מקצועית, אלי דסה וטאלב טוואטחה צפויים לפתוח בשני האגפים, כשהחלק הקדמי אמור להיות מורכב ממנור סולומון, מואנס דאבור וערן זהבי. בנבחרת עצמה טוענים שהשחקנים מלוכדים מאוד תחת רוטנשטיינר ומעדיפים אותו על פני כל מאמן אחר ששמו עלה כמועמד. "כל מאמן כמעט היה בוחר את אותו הרכב, אולי למעט שינוי או שניים. כולם מבינים שמהערך הנוכחי הוא המתאים ביותר לישראל, לפחות בשלב הזה", סיפר גורם בהתאחדות.

וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

באשר לרוטנשטיינר עצמו, האוסטרי מאמין מאוד בשחקניו והוא משדר זאת במהלך האימונים. מבחינת אלו שמהם מצפים בנבחרת להתעלות הערב בגלאזגו ולהביא מימד של מנהיגות ואחריות, עלו בנבחרת השמות של חאתם עבד אלחמיד, דור פרץ, ביברס נאתכו, מנור סולומון, מואנס דאבור וכמובן – מלך שערי ישראל בקמפיין מוקדמות היורו – ערן זהבי, שצפוי להמשיך ולהיות האיש המרכזי גם תחת הדרכת המאמן החדש.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי, ניר ביטון, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, דור פרץ, מנור סולומון, מואנס דאבור, ערן זהבי.

.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי