שחקני מכבי ת"א שנמצאו חיוביים לא ייכללו בסגל לסקוטלנד, דן ביטון כן

דן ביטון חוגג עם אופיר דוידזאדה | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

בצל הבשורות הקשות על הסגר, בהתאחדות ובמנהלת חושבים על פיתרון יצירתי כיצד להתכונן כראוי למשחק הגורלי של נבחרת ישראל. קשר מכבי ת"א נמצא אפילו בתמונת ההרכב, גם אלטמן על הכוונת

(גודל טקסט)

חדשות רעות לנבחרת ישראל: דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן ויונתן כהן ממכבי תל אביב, אשר נמצאו חיוביים לקורונה, לא יוכלו להיכלל בסגל של המאמן וילי רוטנשטיינר למשחק הקריטי נגד סקוטלנד בגלאזגו ב-8 באוקטובר. הארבעה, כך נודע, לא יוכלו לקחת חלק בהתמודדות בשל פרוטוקול אופ"א. בכל מקרה, הם יפסידו אימונים רבים בשל המחלה ועליהם לעבור בדיקות נוספות, כך שסביר להניח שבמילא שהם לא היו מקבלים זימון.

בצל הבשורות הקשות על סגר במדינה, שגרם להשבתת ליגת העל בפרט והספורט בכלל, בהתאחדות לכדורגל ובבנבחרת ישראל שוברים את הראש כיצד להתכונן בצורה הטובה ביותר למשחק הקריטי נגד סקוטלנד. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, כבר הבהיר שהמשחק דורש התאמות מיוחדות וייעשה ניסיון לקיים אימונים בארץ ללא לגיונרים.

התוכנית של המאמן וילי רוטנשטיינר היא לזמן סגל רחב של 28 שחקנים שיתאמנו במתחם בית הנבחרות בשפיים, כרגע, בלית ברירה, ללא ערן זהבי שהצטרף לפ.ס.וו איינדהובן. הלגיונרים יגיעו לסקוטלנד ישירות מקבוצותיהם כפי שהיה לפני המשחק הקודם נגד הנבחרת הסקוטית ומשום שכרגע אמנם החריגו את פעילות הנבחרת וכן הקבוצות הישראליות המשתתפות באירופה אך עדיין אין הכרעות ברורות בנושא.

מי שצפוי לקבל זימון לנבחרת הוא דן ביטון שכבש שער נפלא במדי מכבי ת"א נגד זלצבורג במהלך ההפסד 2:1 בפלייאוף ליגת האלופות. המאמן התרשם מיכולתו של הקשר שהשתלב נפלא במכבי ת"א והוא אפילו נמצא בתמונת ההרכב. גם עומרי אלטמן, קפטן הפועל תל אביב, נמצא על הכוונת.

שחקני נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

מעבר לכך, רוטנשטיינר שוחח עם דיא סבע שנמצא בדרך החוצה מגוואנגז'ו הסינית, וייעשו מאמצים כבירים לשחררו לצמד המשחקים הקרובים נגד סקוטלנד וצ'כיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי