רוטנשטיינר: "רוצים לטוס לגלזגו מוקדם, קשה למצוא מקום לינה"

וילי רוטנשטיינר | Ian MacNicol/Getty Images

מאמן נבחרת ישראל התראיין באוסטריה, סיפר שהנבחרת עשויה לצאת בשלב הרבה יותר מוקדם לסקוטלנד בגלל המצב הבעייתי ודיבר על שחקני מכבי ת"א שנדבקו בקורונה: "לאחד או שניים היה חום, הבידוד קשה להם"

(גודל טקסט)

יחד עם הסגר שהחל במדינה, גם הכדורגל הישראלי הושבת עד לאחר חג סוכות. עם זאת, הוחרגו משחקי הקבוצות הישראליות במפעליים האירופיים, וכמובן גם נבחרת ישראל, שב-8 באוקטובר תתמודד מול סקוטלנד בחוץ במשחק הגורלי במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020.

מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, התראיין באוסטריה ודיבר על מצב הקורונה בישראל והשלכותיה על הנבחרת. בתקשורת שבמולדתו תיארו את המצב כאן כ"כאוס", "תוהו ובוהו" וש"מקשה על וילי את העבודה" בעקבות עצירתה הזמנית של ליגת העל.

רוטנשטיינר דיבר על שחקני מכבי תל אשר נמצאו חיוביים לקורונה וסיפר: "לשחקן או שניים היה קצת חום, אבל לכל האחרים שנדבקו אין תסמינים. הם מרגישים בריאים, ובגלל זה הבידוד הארוך כבר קשה להם, אבל כמובן שכולם מכבדים אותו ומקבלים את המצב".

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

"המצב קצת משבש את הפעילות שלנו", המשיך רוטנשטיינר והתייחס לקרב החשוב מול סקוטלנד בחודש הבא: "אנחנו שוקלים לטוס לגלזגו הרבה יותר מוקדם, אבל ההגעה ומציאת מקום לינה הפכו לקשים הרבה יותר. אנחנו לא יודעים איך המצב יתפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי