גלזר עבר בדיקת קורונה נוספת לקראת כינוס הנבחרת, יחזקאל יזומן?

דן גלזר
דן גלזר | אודי ציטיאט, סקופיה

רוטנשטיינר רוצה את קשר מכבי ת"א בסגל למשחקים מול סקוטלנד, צ'כיה וסקוטלנד, תוצאות בדיקתו יגיעו עד מחר בבוקר. גם חלוץ אשדוד נבדק בבית הנבחרות ועשוי לקבל זימון. הרוש וקניקובסקי עורכים אימונים אישיים

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל מתכוננת לימים עמוסים. ביום שישי וילי רוטנשטיינר יפרסם את סגל השחקנים שיזומנו לקראת מסע ארוך שכולל שלושה משחקים בלו"ז צפוף – הראשון והגורלי מול סקוטלנד בחוץ בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו (8 באוקטובר), ולאחר מכן שני משחקים במסגרת ליגת האומות – צ'כיה בבית (11 באוקטובר) וסלובקיה בחוץ (14 באוקטובר).

הסגל יפורסם רק בשישי בעקבות משחקיהן של מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע במסגרות האירופיות. המאמן רוטנשטיינר רוצה מאוד לזמן את דן גלזר לסגל, אחרי שזה נדבק בקורונה, והיום (שלישי) קשר מכבי ת"א עבר בדיקה נוספת בבית הנבחרות בשפיים. התוצאה צפויה להגיע הלילה או לכל היותר מחר בבוקר, ואם היא תהיה שלילית, הקשר יצטרף לשלושת המשחקים החשובים. שחקן נוסף שעבר הבוקר בדיקת קורונה בבית הנבחרות הוא שגיב יחזקאל, חלוץ מ.ס אשדוד, שעשוי לקבל זימון בכורה למדים הלאומיים לקראת המשחקים הקרובים.

בדיקות קורונה נוספות יערכו גם אבי ריקן, דור פרץ ויונתן כהן ממכבי ת"א, אשר יסייומ את תקופת הבידוד שלהם בעוד שלושה ימים. בהחלטה של הצוות המקצועי של הנבחרת, אריאל הרוש וגבי קניקובסקי עורכים אימונים אישיים בבית הנבחרות.

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי