לקאו חיובי לקורונה וייעדר מצמד המשחקים הקרובים של הצעירה

עומר לקאו | אודי ציטיאט

קשרה של הפועל חדרה, שנבדק רגע לפני שישה ימים במסגרת קבוצתו ואובחן כשלילי, יחמיץ את המשחקים נגד מונטנגרו וצפון מקדוניה. השחקן עצמו כלל לא שהה לצד אנשי המועדון והתאכזב מתוצאות הבדיקה

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל, בהנהגתו של ניר לוין, רשמה שני הפסדים מאכזבים לאחרונה כשנכנעה 3:1 לאיי פארו וכן 2:1 נגד קזחסטן במוקדמות יורו הצעירות. השחקנים המשיכו באימונים לקראת המשחק הקרוב בעוד שמונה ימים נגד נבחרת מונטנגרו בתקווה לתקן את הרושם. מי שייעדר הוא הקשר עומר לקאו, שיחמיץ גם את המשחק נגד צפון מקדוניה ב-13 באוקטובר.

לקאו נמצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה שנערכה אתמול (שלישי) לכל השחקנים. נציין כי לקאו עצמו נבדק גם במדי קבוצתו הפועל חדרה לפני שישה ימים אלא שאז אובחן כשלילי. לקאו לא היה כלל לצד שחקני ואנשי צוות של חדרה שכזכור נדבקו בהמוניהם בקורונה ולכן הופתע והתאכזב מתוצאות הבדיקה. השחקן צפוי לעבור בדיקה נוספת ובכל מקרה לא ייכלל בסגל.

לפני שבועיים סבלה חדרה מ מכת ההידבקות בחדרה כשהיו אצלה לא פחות מ-15 נדבקים ואילו הקבוצה עברה בדיקה נוספת ברביעי שעבר כאשר טרם הגיעו ארבע תשובות ועד כה יצאו כולם שליליים פרט למגן דיא לבאבידי שהוגדר כחיובי גבולי ועבר בדיקה נוספת. פעילות הקבוצה הושבתה עוד לפני הטלת הסגר בישראל – הקבוצה לא התאמנה כשבועיים ומשחקיה נגד בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נדחו.

עומר לקאו, אונריודה אודה מרשל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי