סולומון אופטימי: "יש לנו סיכוי גבוה לעבור את סקוטלנד"

מנור סולומון | ההתאחדות לכדורגל

קשר נבחרת ישראל מוכן לקרב הגורלי בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו: "המשחק האחרון מול הסקוטים היה 50-50 ואפילו שלטנו קצת יותר". וגם: האם יעזוב את שחטאר הקיץ והחיבור עם זהבי, דאבור ו-וייסמן

(גודל טקסט)

ביום חמישי הבא נבחרת ישראל תשחק מול סקוטלנד בחוץ במשחק גורלי במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020. משחק שנדחה ונדחה – וסוף סוף יתקיים. כוכב הנבחרת ושחקן שחטאר דנייצק, מנור סולומון התראיין לתכנית הספורט של 103FM והביע אופטימיות לגבי ההתמודדות החשובה.

"ראינו במשחק האחרון שהוא היה 50-50 ואפילו שלטנו קצת יותר", אמר סולומון. "זה לא אומר הרבה על המשחק הקרוב אבל זה לא משהו בלתי אפשרי ויש לנו סיכוי גבוה לעבור. צריך לשחק כמו ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים".

הכימיה עם כוכבי הנבחרת ערן זהבי ומואנס דאבור, למרות החוסר באימונים ותרגול: "אנחנו מכירים אחד את השני הרבה זמן, כמובן שהם קצת יותר. בימים כאלה אנחנו עושים אימונים טקטיים. שחקנים כמו ערן, מואנס ושון וייסמן מגיעים למצבים מצוינים ויש להם טכניקה מצוינת. אני משחק תפקיד שונה מאחוריהם, ותפקידי לספק להם את הכדורים".

ערן זהבי חוגג עם מואנס דאבור ואלי דסה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

הבדל בין וילי רוטנשטיינר מאמן הנבחרת הנוכחי לאנדי הרצוג המאמן הקודם: "מבחינת השיטה, רוטנשטיינר המשיך את הרצוג. וילי כריזמטי מאוד ועובד איתנו המון מבחינה טקטית".

הסיכוי שיעבור בחלון העברות הנוכחי: "אני לא רואה את המעבר קורה. משחטאר אפשר להתקדם רק לרמות הכי גבוהות באירופה".

סולומון בן ה-21, פתח לאחרונה את עונתו השלישית באלופת אוקראינה ומחפש להטביע את חותמו. בעונה שעברה כבש שלושה שערים ב-20 הופעות ליגה בשחטאר והוסיף עוד שניים בשלב הבתים של ליגת האלופות – כולל הכיבוש מול מנצ'סטר סיטי באתיחאד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי