בעלות של 150 מיליון ש"ח: יוקם בית ספורטאים חדש במתחם וינגייט

מתחם וינגייט | משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי

בשורה גדולה לחובבי הספורט בישראל: משרד התרבות הכריז על הקמת מבנה רב תכליתי בסטנדרט בינלאומי ויכלול אנשי מקצוע כמו פיזיותרפיסטים, תזונאים ופסיכולוגים. השר חילי טרופר: "ישראל תהיה מודל למצוינות בספורט"

(גודל טקסט)

בשורה גדולה לחובבי הספורט בישראל: במתחם וינגייט יוקם מבנה רב תכליתי בסטנדרט בינלאומי ויהווה בית לספורטאים, בדומה לאירופה. המבנה יכלול אנשי מקצוע רבים כגון פיזיותרפיסטים, תזונאים, פסיכולוגים ועוד. שווי הפרויקט נאמד ב- 150 מיליון שקלים. כשליש מהסכום יוקצה לשיפוץ ושדרוג מבנים קיימים בווינגיט.

שר התרבות והספורט חילי טרופר הודה לשר האוצר ישראל כץ ואמר: "בתקופה מאתגרת זו הצלחנו להביא בשורה גדולה לספורטאים ולספורטאיות שלנו ולכל מי שהספורט הוא דרך חיים עבורו. המבנה שיוקם יספק מענה רחב ויהווה בית ברמה הגבוהה ביותר לו זקוק כל ספורטאי וספורטאית. ישראל תהיה מודל למצוינות בספורט".

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, רז פרוייליך, הוסיף: "אני גאה על כך שהצלחנו בזמן כה קצר להביא בשורה גדולה כזו. מכון וינגייט יהפוך לביתם של כל הספורטאים והספורטאיות בישראל ויספק מעטפת וכלי עבודה מקצועית על מנת לממש את הפוטנציאל של כל ספורטאי לקצור הישגים והצלחות".

עופר בוסתן, ראש מנהל הספורט הכריז: "המשרד הופך היום את הדיבור במשך השנים, על מכון וינגייט כבית לאומי- למעשה. המשרד ימשיך להביא איגודים נוספים שייקחו חלק במהלך ויעברו לראות בוינגייט הבית הלאומי של כלל הספורטאים בישראל".

מתחם וינגייט העתידי | משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי
מתחם וינגייט העתידי | משרד אדריכלים צ. מוססקו, ליאור אביבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי