ניר ביטון ערך אימון מלא ותורגל בהרכב, גם סאן מנחם

סאן מנחם | ההתאחדות לכדורגל

בשורות טובות לנבחרת ישראל: הבלם שב לעניינים אך עדיין בספק, ייני ודגני בכוננות. מגן מכבי חיפה צפוי לפתוח, כמו גם גולסה. שחקן בנבחרת: "רוטנשטיינר הוא כמו אלי גוטמן, אנחנו יודעים את סוג הבושם של הסקוטים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) את האימון השלישי שלה בגלזגו לקראת המשחק הגורלי ביום חמישי מול סקוטלנד במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. הבשורה המשמחת מבחינת וילי רונטשטיינר מגיעה מכיוונו של ניר ביטון, אשר קיים אימון מלא, לאחר שאתמול נאלץ להתאמן ללא כדור מכיוון שהגיע עם פציעה קלה בקרסול מסלטיק.

עם זאת, רק מחר, באימון המסכם אשר ייערך האצטדיון המפדן פארק, בו כמובן תיערך גם ההתמודדות, יוחלט האם ביטון יוכל לפתוח בהרכב. הצוות המקצועי לא מתכוון לסכן את הבלם, אך הוא תורגל היום ב-11, כאשר שרן ייני ואוראל דגני נמצאים בכוננות להחליפו.

מי שנעדר מהאימון הוא לואי טאהא. לאחר שהתגלו מספר שחקנים חיוביים לקורונה בהפועל באר שבע, הבלם לא מורשה לצאת מחדרו עד אשר יתקבלו ביממה הקרובה תוצאות הבדיקה שעברו כל השחקנים והצוות המקצועי, בתקווה שלא יימצאו נדבקים נוספים.

ג'ואל אבו חנא, ניר ביטון | ההתאחדות לכדורגל

רוטנשטיינר תרגל בהרכב את סאן מנחם בעמדת המגן השמאלי במקום טאלב טוואטחה שלא זומן מכיוון שנדבק בעצמו בקורונה, וכמו כן את אייל גולסה בקישור במקומו של דור פרץ, שסובל מאותה הבעיה. מנור סולומון ערך את האימון הראשון שלו עם חבריו לנבחרת אחרי שנחת רק אתמול בלילה בגלזגו והוא יפתח מול הסקוטים.

הצוות המקצועי ו-רוטנשטיינר האוסטרי ערכו לשחקני הסגל אסיפה והיכרות מעמיקה עם סקוטלנד, בה התייחסו לשחקנים שחזרו לסגל של הנבחרת היריבה ביחס למשחק שהתקיים לפני חודש והסתיים ב-1:1. כמו כן, התייחסו לחוזקות ולחולשות של הסקוטים ונערכו שיחות אישיות. שחקן בנבחרת סיפר: "רוטנשטיינר הוא כמו אלי גוטמן. אנחנו יודעים גם את סוג הבושם שהסקוטים משתמשים".

אייל גולסה | ההתאחדות לכדורגל
ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי