לידיעת רוטנשטיינר: ההרכב של אבנר נתניהו למשחק הקריטי בסקוטלנד

אבנר נתניהו | פלאש 90

יממה לפני חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, בנו של ראש הממשלה תהה מדוע רפאלוב לא זומן ("הוא הכי חסר לי בסגל") וחשף את 11 השחקנים שלדעתו צריכים לעלות אל כר הדשא בגלאזגו. זהירות, יש הפתעות

(גודל טקסט)

בעיצומה של תקופה לא פשוטה וסגר נוסף, נבחרת ישראל תתארח מחר (חמישי ב-21:45) בסקוטלמד ותוכל לשמח מאות אלפי אוהדים אם תנצח באצטדיון 'האמפדן פארק' ותעפיל לגמר פלייאוף העלייה ליורו, שם תמתין לה המנצחת במשחק המקביל בין סרביה לנורבגיה החזקות.

וילי רוטנשטיינר, לתשומך ליבך: מי שדרוך לקראת ההתמודדות הוא לא אחר מאשר אבנר נתניהו, בנו של ראש ממשלת ישראל, שפתח לאחרונה חשבון טוויטר ומפקיד לצייץ בעיקר על כדורגל. "עוד משחק של הנבחרת שליאור רפאלוב לא מקבל אליו זימון", כתב היום נתניהו ובהמשך, בתגובה לשאלה שהופנתה אליו מאחד הצייצנים, חשף את ההרכב שלו להתמודדות.

ההרכב של אבנר נתניהו: "מרציאנו, דסה, אלחמיד, ארד, אבו חנא (חובה), מנחם, נאתכו, אלמקייס או נטע לביא, סולומון, ושניים מבין זהבי, וייסמן ודאבור. רפאלוב הכי חסר לי בסגל, גם עדן שמיר והשוער ניקיטה חייקין (השוער הראשון של בודו גלימט שרצה לאליפות נורבגיה). חושב שהיינו צריכים לאזרח כמה זרים מהליגה".

נתניהו הוסיף וחידד את עמדתו בנוגע לרפאלוב: "הוא משחק בעשור האחרון בליגה הבלגית, זכה באליפויות, הגיע לליגת האלופות, רוב הזמן בהרכב. רפאלוב זוכה להערכה מקצועית אדירה שם ומעבר לזה ששחקן כמוהו זה באנקר בהרכב הנבחרת עד שהוא פורש, לניסיון שלו יש מקום הכרחי בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי