Sport1 Banner

זהבי בכה, נאתכו: "אם יהיו לנו עוד כמו ערן בעתיד, נגיע למפעלים גדולים"

לאחר האכזבה הגדולה נגד סקוטלנד, קפטן נבחרת ישראל שיתף: "להפסיד ככה זה אכזרי. אני לא ילד ועברתי הרבה קמפיינים, זו הייתה הזדמנות גדולה". מרציאנו: "ראויים להערכה. שחקנים עלו למשחק פצועים ונתנו הכל"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בשורות נבחרת ישראל לאחר ההדחה אמש (חמישי) נגד סקוטלנד בפנדלים. מספר משחקי הנבחרת מיררו בבכי בתום המשחק בגלאזגו, כאשר ביניהם גם הכוכב הגדול ערן זהבי, שהחטיא את הבעיטה שהכריעה במשחק.

לאחר המשחק אמר הקפטן ביברס נאתכו: "מרגישים עכשיו כאב ואכזבה. צריך להתמודד עם זה עכשיו. הכדורגל הוא אכזר והפעם זה בא נגדנו. אני לא ילד ועברתי הרבה קמפיינים בנבחרת. זו הייתה הזדמנות גדולה והגענו כל כך קרוב".

הקפטן הוסיף על המשחק: "היינו שם לכל אורך הדרך. לא נתנו להם להגיע בכלל למצבים. הדבר הכי כואב הוא הפסד בפנדלים. בתור קפטן אני יכול להגיד שאני גאה בנבחרת. עשינו את המקסימום, זה לא הספיק לנו. זהבי מרגיש כאב גדול עכשיו, אבל הלוואי שיהיו לנו בעתיד עוד שחקנים כמו ערן זהבי. אז הנבחרת שלו תגיע לעוד מפעלים גדולים".

זהבי. "הללואי שהיו לנו עוד כמוהו" | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

לאחר הקפטן, גם השוער אופיר מרציאנו, שהיה קרוב להדוף את הפנדל הראשון של סקוטלנד שיתף: "עדיין חושב על אותה בעיטה. זה מאוד מאכזב. כמו שאתם יודעים, לא יוצא לנו להיות הרבה במעמדים כאלו בנבחרת, אז זה היה באמת רגע גדול עבורי. כבר הרגשתי שלקחתי את הכדור. הייתי מרוכז מאוד בכל בעיטות אבל לצערי זה היה מאוד אכזרי. זה רק נותן לנו רעב להיות במעמדים האלה כמה שיותר".

התחושה בחדר ההלבשה: "מאוד כואבת, אי אפשר להסתיר את זה. השחקנים נתנו פה הכל. חלק עלו פצועים ונתנו הכל על המגרש. זה ראוי להערכה. עשינו הכל ונתנו הכל. הרגשות מאוד קשים. אבל בכדורגל צריך להמשיך להסתכל קדימה. אני מאמין שהלילה שלנו לא יהיה פשוט".

המגן אלי דסה הוסיף: "הרגשתי שהשחקנים נותנים הכל על המגרש. פשוט הכל. מהרגע הראשון עד האחרון. בפנדלים זה תמיד יכול לבוא לטובתך או לרעתך. לצערי, היה חסר לנו השער במשחק. יש משחקים כאלו במעמדים האלה, שפשוט אין בהם שערים. ניסינו קודם כל לא לספוג. זו הייתה המטרה. הצלחנו להגיע לפנדלים, שזה 50:50 לכל צד. אפשר להיות גאים בזה"

מרציאנו. " הלילה שלנו לא יהיה פשוט" | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי