אייל ברקוביץ' לספורט1: "מאמין שהפעם ההתאחדות תבחר בי לאימון הנבחרת"

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

לאחר העימות הסוער עם השרה רגב, כוכב העבר הצהיר כי בכוונתו להגיש מועמדות פעם נוספת: "צריך שינוי וצוות ישראלי בראשותי, אשמח שגיורא שפיגל יהיה לצדי". רגב ענתה: "מגיעה לליכודניקים התנצלות"

(גודל טקסט)

יממה לאחר העימות הסוער בתוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקו" בקשת 12, במהלכה אייל ברקוביץ' נקלע לעימות עם שרת התחבורה מירי רגב, לה אמר כי היא מתנהלת יחד עם חבריה "כמו ארגון פשע" והיא מצדה אמרה לו כי תדאג לכך שלא יהיה מאמן נבחרת ישראל כל עוד לא יתנצל על דבריו, הערב (שבת) הבהיר אייל ברקוביץ כי הוא מעמיד את עצמו פעם נוספת לאימון נבחרת ישראל.

בשיחה עם ספורט1 אמר אייל ברקוביץ': "אשמח לאמן את נבחרת ישראל וארצה לצדי את האנשים הכי טובים. אשמח שגיורא שפיגל יצטרף אליי. אני לא מתייחס למה שהיה אתמול, כבר הרבה שנים אני רוצה לאמן את נבחרת ישראל, שיחקתי בה והגעתי איתה להישגים ואני רוצה לאמן אותה כדי להחזיר את הכדורגל למקומות הטובים והנכונים. אני אוהב את הנבחרת ורוצה להצעיד אותה למעמדים הגבוהים ביותר. הכדורגל חייב שינוי וצוות אימון ישראלי שאעמוד בראשותו. מאמין שהפעם ההתאחדות תבחר בי".

כאמור, ברקוביץ' נקלע לעימות עם השרה רגב, שכתבה לאחר מכן: "החלטתי שעד שאייל ברקוביץ' לא יתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים, על שכינה אותנו חברים בארגון פשע, לא אגיע להתראיין בתכנית. אני קוראת לכל חברי סיעתי לנהוג כך. מגיעה לנו התנצלות על הדברים הקשים שהטחת בנו".

במקביל, הודיע שר התרבות והספורט חילי טרופר: "משרד הספורט תחתיי יתנהל באופן ממלכתי וענייני. הפוליטיקאים והפוליטיקה יישארו בצד ומאמן לאומי לנבחרת ישראל ימונה בצורה מקצועית בלבד. שווה לחזור על מה שאמור להיות בסיסי: עמדה פוליטית מסוימת לא צריכה להיות קשורה לתפקיד מאמן הנבחרת. אני מציע לכולם להימנע מכל אמירה שמנסה להתערב בהליך בחירה לתפקיד מקצועי בתחום בספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי