שחקנים בנבחרת סבורים: הגיע הזמן להעברת שרביט לדור הצעיר

שחקני נבחרת ישראל | Ian MacNicol/Getty Images

אחרי ההדחה מהפלייאוף, הדור החדש מצפה להזדמנות גדולה יותר נגד צ'כיה וסלובקיה. השחקנים היו רוצים לראות את רוטנשטיינר ממשיך ובכל מקרה מעדיפים מאמן זר. ברקוביץ' יצטרך לספק הבהרות כדי לחזור לדיון המאמן

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל מנסים "להעביר דף" מההפסד לסקוטלנד לקראת החזרה לליגת האומות והמפגש עם צ'כיה הערב (ראשון, 21:45). בהתאחדות ישנה אכזבה מהמשחק האחרון מבחינה מקצועית וגם המאמן וילי רוטנשטיינר מודע לביקורות על היכולת בקישור ובהתקפה, שהיו חסרי יצירתיות נגד גרסה די חלשה של הסקוטים. בשיחות שמתנהלות בין גורמים שונים במסדרונות ההתאחדות מדובר על אי העמידה במשימה ועל כך שהדרמה סביב ערן זהבי מצביעה על צורך בשינוי והיערכות אחרת במבנה הנבחרות, החל מהבוגרת ודרך השכבות הצעירות יותר.

גם בחדר ההלבשה עצמו ישנם שחקנים שסבורים כי הם צריכים לקבל את הבמה בהרכב הפותח כבר בשני המשחקים הקרובים וטוענים כי כך פועלות כל הנבחרות באירופה ושהגיע הזמן לתת את המקום בהרכב לדור הצעיר יותר, בייחוד לאור הסיכויים הנמוכים לחזור למעמד כמו פלייאוף העלייה ליורו. הבוקר ייערך תרגול טקטי לקראת המשחק נגד הצ'כים ומסתמן כי המאמן יבצע מספר שינויים, כאשר סאן מנחם, ג'ואל אבו חנא, מוחמד אבו פאני, עדן קארצב, עילאי אלמקייס ושון וייסמן הם בין השחקנים שעשויים לקבל תפקיד מרכזי יותר נגד צ'כיה וסלובקיה.

בנוגע לעמדת המאמן, בהתאחדות לא יעסקו בנושא עד לסיום משחקי ליגת האומות בחודש נובמבר. בסביבת השחקנים דווקא ישנו רצון לראות את רוטנשטיינר ממשיך ובכל מקרה, רובם מעדיפים שמאמן זר יגיע אם האוסטרי יסיים את תפקידו. על פי המסתמן, רוטנשטיינר לא ימשיך לאמן את הנבחרת אחרי ליגת האומות, כאשר ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס ממשיכים להיות המועמדים האפשריים להחליפו.

באשר לאייל ברקוביץ', בהתאחדות לא מתכוונים להגיב לאירוע בינו לבין השרה מירי רגב וסבורים כי על מנת ששמו יחזור לשולחן הדיונים, שחקן העבר יצטרך להודיע בעצמו על העלאת המועמדות שלו מחדש אחרי שפסל את עצמו בפעם הקודמת. בנוסף, נראה כי ברקוביץ' יצטרך להגיע לספק הבהרות לגבי האמירות שלו בנושא השחקנים מהמגזר הערבי וסוגיית שירת ההמנון, כמו גם על דעות שהשמיע בנוגע לוועדה המקצועית.

רוטנשטיינר. השחקנים רוצים שימשיך | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי