בדקה ה-95: ישראל הצעירה איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 נגד מקדוניה

ניר לוין
ניר לוין | דני מרון

החולי של הכדורגל הישראלי: החניכים של לוין היו קרובים לניצחון ולמקום השני בבית, אך כדור חופשי של אטאנאסוב בתוספת הזמן מנע זאת. המאמן: "שיתקנו אותם , אך שמטנו נקודות חשובות". אליאס כבש, אלמוג החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

החולי של הכדורגל הישראלי הראה שוב את פניו. הנבחרת הצעירה של ישראל המשיכה הערב (שלישי) את משחקי מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21, ובאופן די מוכר, ספגה בדקה ה-95 של המשחק וסיימה ב-1:1 אצל מקדוניה הצפונית.

שני משחקים בלבד לסיום המוקדמות, החניכים של ניר לוין היו קרובים מאוד למקום השני בתום המחזור השמיני, ולמעשה היו יכולים לשמור על סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא, משום שחמש הסגניות הטובות ביותר יכולות גם כן להעפיל לשלב הבא.

"תוצאה מאכזבת מאוד. אחרי שהובלנו 0:1 יכולנו להגדיל את התוצאה ולנצח בתוצאה גבוהה יותר. ניטרלנו את השחקנים האיכותיים של מקדוניה ויכולנו להכריע, אבל לא עשינו את זה". אמר לוין בסיום המשחק. "בסופו של דבר ממצב נייח, שאני בכלל לא בטוח שהיה, ספגנו. זו אכזבה גדולה מאוד".

שחקני הנבחרת הצעירה | ההתאחדות לכדורגל

"שחקנים כאן עשו עבודה מצוינת, גם בצד ההגנתי. שיתקנו את מקדוניה בצורה טובה. גם יצרנו הזדמנויות, אבל פספסנו פנדל ומצבים של אחד על אחד מול השוער. זה כנראה יותר מדי בשבילנו ושמטנו את הנקודות החשובות האלה. אנחנו אופטימיים לקראת ההמשך ונתכונן לקראת משחק הבית הבא מול מקדוניה בנובמבר"

כזכור, הנבחרת נחלה שני הפסדים מביכים נגד איי פארו וקזחסטן, אך התאוששה ביום חמישי האחרון עם 1:2 על מונטנגרו. במשחק היום בסקופיה היא הייתה טובה יותר מהמארחת בדקות הפתיחה, ולאחר כעשרים דקות עלתה ליתרון בזכות שער של שי אליאס מכדור קרן.

אסף צור פתח בין הקורות של הנבחרת והציל את ישראל מספר פעמים במהלך המשחק, ומנגד תומר אלטמן יכול היה לסגור את המשחק במחצית השנייה, אך החמיץ בגדול. איילון אלמוג, שכבש צמד במונטנגרו, כולל פנדל מדויק, החמיץ בהפתעה מכדור עונשין.

ניר לוין
ניר לוין | אודי ציטיאט

כאמור, ישראל שילמה מחיר יקר מאוד על ההחמצות שלה. השופט הוסיף ארבע דקות למשחק, וממש בשניות האחרונות העניק למקדוניה כדור חופשי. המשחק גלש כבר מעבר לדקות שנוספו והבעיטה של יאני אטאנאסוב מהיידוק ספליט הכניעה את צור וסיימה את המשחק.

הרכב הנבחרת

אסף צור, אור בלוריאן, נועם כהן, דני גרופר, גיל כהן, שי אליאס (יהב גורפינקל, 85), סמואל בראון, תומר אלטמן (עידו שחר, 64), איילון אלמוג (אוסאמה חלאילה, 72), ליאל עבדה ותאי בריבו (יונס מלדה, 72).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי