רוגן פוטר מנבחרת ישראל. הרצוג: "הקשיב ללב במקום למוח"

מרקוס רוגן
מרקוס רוגן | Rachel Murray/Getty Images for CW3PR Gold Meets Golden

ההתאחדות הודיעה על סיום תפקידו של המאמן המנטלי, שעזב את ישראל למרות שהיה חיובי לקורונה. המאמן לשעבר התייחס: "הוא היה בפאניקה ורק רצה לחזור לאשתו ולילדיו"

(גודל טקסט)

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר, הודיע לד"ר מרקוס רוגן, היועץ המנטלי של נבחרת ישראל, כי עבודתו עם הנבחרת הסתיימה בעקבות החלטתו לעזוב את הארץ בחשאי ובניגוד לכללים ולתקנות, חרף העובדה שחלה עליו חובת בידוד לאחר שנמצא למחרת המשחק עם צ'כיה חיובי לקורונה. קמר הודה לרוגן על עבודתו עם הנבחרת ותרומתו לה, וציין כי ברור שעשה זאת מכל הלב ועם תשוקה אמיתית לקידומה.  

עם זאת, הדגיש קמר, מדובר בעבירה חמורה ובהתנהלות שפגעה בהתנהגות המצופה מבעל תפקיד בנבחרת ובהתאחדות ועל כן אין שום אפשרות להמשך שיתוף פעולה. רוגן לקח אחריות על המעשה והתנצל.

עוד לפני הודעת הפיטורים, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אנדי הרצוג, התייחס לסוגיה ואמר בתקשורת האוסטרית: "זה בא מתוך פאניקה, הוא רק רצה לחזור לאשתו ולילדיו הקטנים. הוא הקשיב ללב במקום למוח".

גם וילי רוטנשטיינר נשאל שוב על המתרחש בנבחרת והוסיף: "אחרי המשחק בליגת האומות מול צ'כיה, הוא ביקש להסתגר בדירת חותנו, וכשטסנו לסלובקיה, שמעתי שהוא שינה את תכוניותיו. אני לא יכולתי להשפיע עליו מרחוק, אחרת הייתי מונע זאת".

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי