ללא גלזר וקנדיל ועם דדיה, נבחרת ישראל התאמנה באוסלו

דן גלזר | מאור אלקסלסי

שחקני מכבי תל אביב התלוננו על כאבים לאחר הניצחון בסכנין ולא יצאו לנורבגיה, ייעדרו גם משני משחקי הסיום בליגת האומות. מגן הפועל ב"ש זכה לזימון בכורה והצטרף לסגל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (שני) לנורבגיה ללא מאור קנדיל ודן גלזר, שחקני מכבי תל אביב ששוחררו לפני ההמראה מהסגל למשחק הידידות ביום רביעי וכן משני מחזורי הסיום בליגת האומות, בצ'כיה ביום ראשון ובישראל נגד סקוטלנד שלושה ימים לאחר מכן.

קנדיל וגלזר שיחקו אתמול עם מכבי תל אביב באצטדיון דוחא בסכנין והיו שותפים לניצחון הראשון של הצהובים תחת גאורגיוס דוניס בליגת העל, אולם התלוננו בסיום על פציעות ובלית ברירה שוחררו מסגל הנבחרת. לעומתם, איתן טיבי שסובל מרגישות במפשעה ואתמול כלל התלבש ךצשלק, נבדק על ידי רופא הנבחרת והוחלט שיישאר בסגל של וילי רוטנשטיינר לשלושת המשחקים הקרובים. בשל פציעתו של קנדיל והצורך במגן ימני נוסף לצד אלי דסה, זומן לראשונה לנבחרת אור דדיה מהפועל באר שבע.

בשעות הערב הנבחרת קיימה אימון ראשון בנורבגיה. הצוות המקצועי החליט להשאיר את כל השחקנים ששיחקו אתמול בליגת העל ובליגות האירופיות לאימון בחדר הכושר של בית המלון, בעוד השאר ערכו אימון שחרור קל. מחר יתייצב המאמן וילי רוטנשטיינר למסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק, שתיערך לפני האימון המסכם.

מסתמן כי האוסטרי ועוזרו אלון חזן ישלבו בהרכב את השחקנים שלא זכו לפתוח עד כה. מלבד איתמר ניצן, שצפוי להחליף בין הקורות את אופיר מרציאנו, אוראל דגני, נטע לביא, יונתן כהן, מוחמד אבו פאני ושון וייסמן אמורים לקבל את ההזדמנות ב-11. איתן טיבי זכה למנוחה וטיפולים במתיחה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי, ובנבחרת ישמרו אותו למשחק החוץ נגד צ'כיה במסגרת ליגת האומות ביום ראשון.

אור דדיה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי