דאבור חיובי לקורונה, שאר שחקני הנבחרת נמצאו שליליים

מואנס דאבור | אודי ציטיאט

לפני משחק הידידות בנורבגיה וצמד המפגשים בליגת האומות, החלוץ, שנכח באספת השחקנים וסובל מתסמינים, נדבק בנגיף וייעדר מהמשחקים הקרובים. הקפטן נאתכו נכנס לבידוד כאמצעי זהירות

(גודל טקסט)

מואנס דאבור נמצא היום (שלישי) חיובי לקורונה והוא יחמיץ את משחק הידידות של נבחרת ישראל מחר (19:00) בנורבגיה וכן גם את צמד המפגשים מול צ'כיה וסקוטלנד בשבוע הבא במסגרת ליגת האומות. בשעות הצהריים הודיעה הנבחרת כי שאר השחקנים והצוות נמצאו שליליים בבדיקות שנערכו להם, אך בהמשך נודע כי הקפטן ביברס נאתכו נכח ליד דאבור וגם הוא נכנס לבידוד כאמצעי זהירות.

ממערך הדוברות של נבחרת ישראל נמסר: "נאתכו נכנס לבידוד כאמצעי זהירות בלבד ולבקשת הרשויות בנורבגיה. נאתכו יצא שלילי בבדיקת הקורונה ומרגיש מצוין. ההתאחדות פועלת מול אופ"א במטרה להבטיח את יציאתו עם הנבחרת למשחק מול צ'כיה".

לגבי דאבור, מהאימון שנערך אתמול הוא נעדר בשל העובדה ששיחק במדי הופנהיים ביום ראשון האחרון ולכן הוא הסתפק באימון אישי בבית המלון. בהמשך נכח באספת השחקנים שלאחריה התלונן השחקן בפני אנשי הנבחרת על כאבי ראש. עוד נודע כי כל שחקן בנבחרת ישן בחדר לבד בבית המלון וכך גם החלוץ, שבשל העובדה שנורבגיה הינה מדינה ירוקה הוא יוכל לשוב לבידוד בישראל או בביתו בגרמניה, אפשרויות שכעת נבחנות על ידי ההתאחדות לכדורגל.

בינתיים, החלוץ דור ג'אן מפאסוס דה פריירה הפורטוגלית, שהבקיע לאחרונה שער בכורה מול פורטו הגדולה, התלוצץ כשצייץ בטוויטר: "רפואה שלמה וחזרה מהירה למגרשים למואנס דאבור. אם צריכים חלוץ לנבחרת, אני זמין בוואטסאפ בלבד".

בחזרה למשחק. זמן רב שנבחרת ישראל לא פגשה נבחרת כה אטרקטיבית ומעניינת כמו נורבגיה על שלל כוכביה הצעירים וביניהם ארלינג הולאנד ומרטין אודגור, אבל העובדה שזה יהיה משחק ראשון מבין שלושה תוך שבוע ולאור לוח משחקים כה אינטנסיבי איתו מתמודדים השחקנים בקבוצותיהם, אטרקטיביות המפגש מול הכוכבים הצעירים של דורטמונד וריאל מדריד רחוקה משיאה.

שחקנים בנבחרת ישראל מודים שהמפגשים נגד צ'כיה וסקוטלנד בשבוע הבא במסגרת ליגת האומות הם שנמצאים בראש מעיניהם, במטרה לשמור על מקום בדרג ב' בליגת האומות. עבור שחקנים בנבחרת, המפגש נגד נורבגיה, על אף הכוכבים שאמורים לשחק, זהו עוד משחק ידידות שנערך רק בשל הפרוטוקול של אופ"א ותו לא.

בהמשך ישיר לכך, גם המאמן וילי רוטנשטיינר ואנשי הצוות המקצועי שלו מתלבטים בנושא ההרכב הפותח שיתורגל הערב באימון המסכם. רוטנשטיינר לא רוצה להעמיס עוד יותר על חניכיו, כשרוב שחקני ההרכב הפותח כבר קיימו השבוע משחק אחד וצפויים לשחק בשלושה משחקים יחד עם מחר בתוך שבוע. רוטנשטיינר מתכנן להעניק דקות משמעותיות לשחקנים שלרוב אינם נמנים על הרכביו. ביברס נאתכו, אם ישחק, ביחד עם מנור סולומון וערן זהבי מהווים את הבסיס, וגם הם צפויים לרדת לספסל במהלך המחצית השנייה. את מקומו של דאבור צפוי לתפוס שון וייסמן.

הבלמים איתן טיבי וחאתם אלחמיד אינם כשירים במאת האחוזים בשל מיחושים בשריר האחורי וההחלטה בעניינם תתקבל מחר באימון הבוקר הטקטי, אבל נראה שהם יישמרו למפגש בצ'כיה ביום ראשון. מספר החילופים הגבוה שהאוסטרי יוכל לבצע יאפשר לו רוטציה רחבה, אבל מי שעשוי לשחק 90 דקות הוא השוער איתמר ניצן, שצפוי לפתוח במקום אופיר מרציאנו ולמעשה יערוך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת וראשונה מאז שיחק במדי הצעירה לפני כ-12 שנה.

שחקנים כמו אוראל דגני, נטע לביא, מוחמד אבו פאני יונתן כהן ושון וייסמן צפויים לדקות משמעותיות מחר, אולם אם הם יעלו מהספסל או יזכו לפתוח הם יגלו רק מחר, אחרי האימון המסכם והאימון הטקטי. רוטנשטיינר, מספרים שחקנים, גם עשוי לבחון מספר מערכים מחר מול נורבגיה, כחלק מההכנה לצ'כיה. יש לציין שעל אף שבנבחרת הודו שעבורם זה משחק ידידות ולא מעבר, הם גם מבינים שתוצאה טובה תעלה משמעותית את הביטחון לקראת שני מחזורי סיום ליגת האומות.

ניצן. שיחק נגד קפריסין עד גיל 21 במרץ 2008 | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי