אוסאמה חלאיילה זומן לסגל הנבחרת במקום דאבור, לביא וכהן תורגלו בהרכב

אוסאמה חלאיילה | מאור אלקסלסי

חלוץ סכנין יחליף את כוכב הופנהיים שנדבק בקורונה. ייני לקראת נורבגיה: "עדיף היה לוותר על המשחק". ההתמודדות מול הולאנד: "טובים ממני לא הצליחו לעצור אותו". סולומון לא תורגל בהרכב, ניצן עמד בשער

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתארח מחר (רביעי, 19:00) למשחק ידידות אצל נורבגיה, ב"משחק המאוכזבות" מפלייאוף העלייה ליורו 2020. לקראת ההתמודדות, ולנוכח העובדה שמואנס דאבור נמצא חיובי לקורונה, בנבחרת הודיעו על זימונו של אוסאמה חלאיילה לסגל ויגיע ישירות לצ'כיה ביום חמישי.

לקראת משחק הידידות, כאשר נודע שגם ביברס נאתכו נכנס לבידוד, שרן ייני אמר במסיבת העיתונאים: "באופן אישי, אני חושב שעדיף היה לוותר על המשחקים האלו, שאפשר לוותר עליהם, כדי לשמור על הבריאות של כולם".

"אם מסתכלים על הצד המקצועי, כמובן שהמשחק הזה טוב לנבחרת ישראל. אנחנו יכולים להתכונן מול נבחרת מהטופ העולמי, עם שחקנים אדירים וליצור כימיה. אבל כמו שאמרתי, בתקופה הזו עדיף לוותר על חלק מהמשחקים" הוסיף ייני.

צפו בדבריו של ייני

"האכזבה מהמשחק נגד סקוטלנד והעובדה שאנחנו לא בגמר הפלייאוף כבר לא בראש שלנו. אנחנו מקצוענים ואנחנו צריכים לבצע את את ההתאמות כל הזמן. חייבים להתאושש כמה שיותר מהר ממשברים כל הזמן. יש לו מטרה אחת והיא להשיג כמה שיותר נקודות במשחקים הבאים".

ההתמודדות מול ארלינג הולאנד: "טובים ממני לא הצליחו להתמודד ולעצור אותו. נעשה את המיטב שלנו מולו. נצפה בו בווידאו וננסה לעשות את הפעולות הנכונות מול במהלך המשחק. הוא חלוץ ברמה הכי גבוהה שיש וזה יהיה מאתגר. זו תהיה חוויה גדולה בשבילנו, לשחק מול השחקנים הגדולים ביותר. הוא צעיר ובטוח שהוא יגיע עוד יותר רחוק" סיכם קפטן מכבי תל אביב, שישמש כקפטן הנבחרת בהיעדרו של נאתכו.

במהלך האימון המסכם תרגל המאמן וילי רוטנשטיינר את ההרכב שעשוי לפתוח בהתמודדות, כאשר השוער איתמר ניצן עמד בין הקורות של הנבחרת, ואילו בקישור שיחקו נטע לביא, דור פרץ ויונתן כהן, מה שאומר שמנור סולומון עשוי לא לעלות ב-11 של האוסטרי. שון וייסמן תפס את מקומו של דאבור בחוד ושיחק לצידו של ערן זהבי.

נטע לביא באימון הנבחרת. צפוי לעלות בהרכב | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

ההרכב המלא: איתמר ניצן, אלי דסה, שרן ייני, ניר ביטון, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, נטע לביא, דור פרץ, יונתן כהן, שון ויסמן, ערן זהבי.

מלבד ייני, גם המאמן רוטנשטיינר התייצב למסע"ת ואמר: "זה מצב נוראי עם הווירוס הנוראי הזה בכל העולם. אנחנו מנסים להוציא את המיטב מהמצב ולעשות מה שאפשר. שחקן אחד מהנבחרת שלנו הגיע מגרמניה והוא נדבק בקורונה. אני מאוכזב בגלל שאני לא יכול לעשות דבר בקשר לזה".

החשיבות של ערן זהבי לנבחרת: "כשהתחלתי בנבחרת ישראל הוא לא היה, אבל ביחד עם המאמן שהיה שכנענו אותו לחזור. אני חושב שהוא מאוד שמח על זה. זה WIN-WIN להתאחדות ולזהבי. הוא עשה קמפיין מדהים ויש לו מועדון חדש בהולנד. אני חושב שהוא הוכיח לכולם שהוא שחקן נהדר וחלוץ גדול. כולם מרוצים".

צפו בדבריו של רוטנשטיינר

הגישה שלו למשחק בנורבגיה: "רוצים להשתמש במשחק הזה כהכנה עבור שני המשחקים שלנו בליגת האומות – נגד צ'כיה ונגד סקוטלנד. רוצים להתגבש, לשחק עוד אחד עם השני, ולהיכנס לכושר לקראת המשחק נגד צ'כיה"

חסרונו של נאתכו במשחק: "שני שחקני מפתח שלי ייעדרו. אחד שנדבק בקורונה ועוד אחד שנכנס לבידוד. זה מצב לא פשוט, אבל אנחנו לא צריכים לדבר על מי שלא משחק. אצטרך לקחת זמן לחשוב על האסטרטגיה שלנו למשחק הקרוב ואני גם אחליט למי לתת את סרט הקפטן".

עמדת השוער של הנבחרת: "חושב שמחר יש לנו אופציה לתת לעוד שוער לשחק, ואולי אפילו לתת לשני שוערים לשחק אחד בכל מחצית, וזה משהו שאני אחליט אחרי האימון".

איתמר ניצן. יקבל את ההזדמנות בנורבגיה? | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

האם הוא חושב שאלו המשחקים האחרונים שלו בנבחרת: אני מרוכז במשימות שלנו עכשיו. הפוקוס שלי הוא רק למשחקים הקרובים של נבחרת ישראל. יש לנו אתגר גדול נגד נורבגיה, ואחרי זה מחכות לנו צ'כיה וסקוטלנד, ואלו המטרות שלי ובזה אני מתרכז. זה יהיה רע מאוד לשחקנים אם אחשוב על העתיד שלי בזמן שאני עובד איתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי