הנורבגים מוטרדים: "מפחיד לשחק מול זהבי"

ערן זהבי | ההתאחדות לכדורגל

למרות שמדובר במשחק ידידות והמארחת פייבוריטית ברורה לנצח, בתקשורת המקומית סקרו את הקריירה של הכוכב הישראלי: "פס ייצור של הבקעת שערים, חיבים לעצור אותו כדי להשיג תוצאה טובה"

(גודל טקסט)

אחרי הפסד מאכזב לסרביה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו ושני ניצחונות רצופים במשחקי ליגת האומות החרונים (0:4 על רומניה ו-0:1 על צפון אירלנד), נבחרת נורבגיה החזקה תארח הערב (רביעי ב-19:00) את נבחרת ישראל למשחק ידידות בו היא תקווה להמשיך את הרצף לקראת המפגשים מול רומניה ואוסטריה בהתאמה.

עם שחקנים כמו מרטין אודגור, אלכסנדר סורלות' וארלינג הולאנד הנורבגים פייבוריטים ברורים לנצח את נבחרת ישראל, אך בתקשורת המקומית הזהירו הבוקר מפני שחקן אחד: ערן זהבי. "נורבגיה תהיה חייבת לעצור את מכונת השערים הישראלית", צעקה הכותרת של הכתבה.

בכתבה המקיפה סקרו את הקריירה של זהבי, עליו נכתב שהוא "פס ייצור של הבקעת שערים". לפני שהתעמקו במספרים ובקבוצות בהן שיחק, הנורבגים החמיאו: "מדובר בחלוץ שנמצא בכושר אדיר כבר כמה שנים טובות – וזה תמיד מפחיד להתמודד מול אחד שפשוט לא מסוגל להפסיק להבקיע".

ערן זהבי | מאור אלקסלסי

עוד ציינו כי זהבי היה שני רק להאריי קיין בקמפין מוקדמות היורו וכבש את אותה כמות שערים כמו כריסטיאנו רונאלדו, רק בנבחרת הרבה יותר קטנה וצנועה. בכבתה הזכירו גם את סערת סרט הקפטן, המעצר בסביון, השיאים במכבי ת"א ובסין והמעבר האחרון לפ.ס.ווו איינדהובן, אותה, לדברי הנורבגים, הוא "העלה לשלב הבתים של הליגה האירופית בהופעתו הראשונה".

"מדובר בשחקן מרגש שנבחרת נורבגיה השקיעה זמן רב בהכנות אליו", סיכמו בכתבה וציינו את הכושר המטורף של זהבי, שהבקיע 18 שערים ב-17 משחקי הנבחרת האחרונים, כולל "שלושער מושלם" ב-2:3 האחרון של נבחרת ישראל בסלובקיה. "העם הנורבגי יכיר את ערן זהבי לאחר המשחק הערב, זה בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי