בשורה טובה לנבחרת: נאתכו רשאי לשחק מול נורבגיה

ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

לאחר דיונים וחקירה מעמיקה בשיתוף פעולה עם השלטונות הנורבגים, הוחלט שהקפטן ששהה בקרבת דאבור ייצא מהבידוד. רוטנשטיינר יבצע שינויים בהרכב

(גודל טקסט)

לפני צמד משחקי ליגת האומות מול צ'כיה וסקוטלנד, נבחרת ישראל תתארח הערב (רביעי ב-19:00) באוסלו למשחק ידידות מול נבחרת נורבגיה והתחושה הכללית היא שמדובר בנטל. "עדיף היה לוותר על המשחק הזה לנוכח המצב", הודה אתמול שרן ייני במסיבות העיתונאים. בהתאחדות לכדורגל התייחסו לנושא הבוקר והבהירו: "זו החלטה של אופ"א ובזה הדיון הסתיים".

אחרי שמואנס דאבור נמצא חיובי לקורונה, בקרב השחקנים קיים חשש גדול מהדבקה, כפי שקרה לא מזמן עם ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, ערן זהבי ולואי טאהא. באשר להרכב איתו יפתח וילי רוטנשטיינר, ההחלטה תתקבל בקרוב, כשהמטרה היא לשמור על חלק מהשחקנים לקראת המשחקים בליגת האומות ולכן לא מן הנמנע שנראה לא מעט שינויים והזדמנויות לשחקנים שקיבלו פחות דקות.

מי שאמור להמשיך בהרכב בכל זאת הוא ערן זהבי ובנבחרת תהו הבוקר האם לא יהיה נכון לתת גם לו לנוח. נושא נוסף שעלה הבוקר הוא עמדת השוער, כשהדעות חלוקות. בשלב זה נראה שאופיר מרציאנו בכל זאת יועדף על פני איתמר ניצן, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון הטקטי שייערך בהמשך היום. מן העבר השני, בנבחרת מבינים שהנורבגים לא צפויים לעלות בהרכב הכי חזק.

ויש גם בשורה טובה: לאחר דיונים וחקירה מעמיקה בשיתוף פעולה עם השלטונות הנורבגים, הוחלט כי המגע של ביברס נאתכו עם דאבור אינו מצריך בידוד וקפטן הנבחרת יעמוד לרשות רוטנשטיינר במשחק הערב. כזכור, הקפטן נמצא שלילי לקורונה אך שהה בקרבתו של החלוץ ולכן נכנס אתמול לבידוד. באשר לחלוץ הופנהיים, הקבוצה הגרמנית היא זו שמטפלת בבידוד של דאבור והיא אמורה להעביר אותו בקרוב לגרמניה וזאת כמובן בתיאום עם הנורבגים.

ביברס נאתכו | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי